♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under februari 2012

Av Zanni - 27 februari 2012 15:00

hej, står och väntar på tåget med en latte från waynes coffee i handen, sjukt goood :) haha hände massa grejer på perrongen idag, typ kaaaoooz!! vakter & skit.. berättar när jag kommer hem PUSS!


btw min moobilkamera är grym, hehe blixt och allt.. seeee!! ;) (ignorera mina hemska naglar)

 

Av Zanni - 27 februari 2012 11:29

Haha det var någon som tyckte att jag skulle lägga upp en sånhääär greja.. aah så gav hon mig denna!
Here you go bitches! ;)

1. Berätta om dig själv
2. Staden där du bor
3. Dina kompisar
4. En person du ser upp till
5. En bild på dig för 1 år sedan
6. Bloggarna du läser
7. Vem är den roligaste du vet?
8. Bild på din garderob
9. I din väska finns…?
10. Hur ser din framtid ut?
11. En bild på någon du saknar
12. En bild på ditt rum som det ser ut just nu
13. Ett kort någon annan tagit på dig
14. Din högst dröm
15. En person/kändis du önskar att du träffat
16. Detta gör jag på helgerna
17. Hit vill jag åka innan jag dör
18. Här handlar jag helst
19. En vän som bor långt ifrån
20. Bild på det du köpte senast
21. Favorit ställe
22. En tv-serie du älskar
23. Ditt favorit nagelack
24. Ett kort på din data
25. Detta är jag beroende av
26. Något du vill ha just nu
27. Ditt framtida bröllop
28. Bild på sminket du brukar använda
29. Detta åt jag till frukost
30. Fem bra saker som hänt under dessa 30 dagar

Av Zanni - 27 februari 2012 11:01

Sådär jaa - fixat klart mig och är redo för att åka in mot stan. Ska möta upp töntarna och dom ska typ åka skateboard!.. Haha kommer se ut som en idjut men whatever?  Måste btw igentligen hem till mamma nuu säger hon, men skiter i det! Hehe så om jag inte skriver mer idag så är det pågrund av att mamma är sur och ger mig utegångsförbud. Nuuu måste jag springa, HA EN GRYM DAG, PUSS SÖTISAR!


Har på mig detta idag, hittade den där jackan, visst är den galet snygg?! Till det har jag mina nya coneverse & en mössa. Förresten, passar jag i mössa? Jaja testar det idag, hihi våågat! 

     

Av Zanni - 27 februari 2012 09:35

Godmorgon babys, sovit gott? Jag vaknade precis och skypar med töntarna, ska gå och ta en stoor smoothie, så gott! Och sååå galet skönt med lov också!  Hehe vad gör ni?..  uppdaterar med planerna snart, puss!


     

Av Zanni - 26 februari 2012 20:45

Haha okeej då, ni övertalde mig att lägga upp denna video.. Vi sitter på en bänk, jag asgarvar & ser ut som värsta åsnan, Ellis flummar & vi skriker medans vi käkar glass, YEEAH THATS I CALL LIFESTYLE BITCHES!! + vi avslöjar en liten hemlighet.. 



Av Zanni - 26 februari 2012 19:06

Ricinolja - Crearome

"Ricinolja - en storsäljare för att stimulera hårväxten och för hår med lyster och glans. Utvinns ur ricinfrön. Upptas dåligt av huden - är därför även bra i massageoljor." 


Sådär beskrivs ricinolja på BODYSTORE's hemsida, ni har säkert läst om det tidigare men jag var bara tvungen att tipsa om det - jag menar hur grymt låter det inte? Att håret växer snabbare, det är ju till o med vetenskapligt bevisat att det faktiskt funkar. Dock bleker det lite grann, men whatever? Bara färga igen.


Jag ska absolut beställa hem det! Ni hittar det billigaste på http://www.bodystore.com/ för endast 45 :-


 


Av Zanni - 26 februari 2012 18:32

Kom precis in från en "craazy" kväll med Ellis - haha shit obeskrivligt va kul man kan ha.. 

Vi drog ut och gick till äfferen där köpte vi Benn & Jerry's, godis och läsk, haha sedan gick vi till vårt gamala "hemliga ställe" från när vi gick i typ 3:an. Vi brukade alltid gå efter skolan och köpta exakt detdär, sedan gå dit och skrika till andra männiksor att vi var bäst, åh va moget! Dock gjorde vi inte det nu hehe utan vi bara snackade & lite sånt, tjejsnack ni vet?! *blink* Och sen haha OMG jag måste bara så bäretta, Ellis tar hela j*vla tuggumipaketet och häller i alla tuggiminna.. såå snyggt var det! 


Vi spelade in massa filmer och tog lite bilder, osäker på om jag ska lägga upp haha?! Vissa blev ju lite väl fula, aja bjuder på några och kanske visar en liten video sen också, låter det bra?! hehe puss sålänge


(och nej.. vi har typ inget smink på oss, whatever? bryr ni er?)

 

       

                  

Av Zanni - 26 februari 2012 16:05

Heej sötisar, ledsen för den dåliga uppdateringen under dagen! Jag har bara suttit här & geekat, men nu är bästavän påväg hit, vi drar nog ut och hittar på något skööj! Vi har inte träffats på över 2 veckor & hon åker bort sent ikväll osv, så var ju faktiskt på tiden att vi ses! Ska ta med mig kameran och försöka få lite bilder, blir det bra?  Skiiiiitskönt väder ute btw, PUSS!

    

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards