♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under februari 2012

Av Zanni - 11 februari 2012 12:31

Startar min morgon med massa härlig Vybz muuusik, lovely! Hehe nu ska jag planera dagen och äta frukost med min fina familj, uppdaterar er senare! GODMORGON!


Av Zanni - 11 februari 2012 03:37

Haha sötisar är ni vakna än? Jag kollade nyss på klockan och bah wooups halv 4? 

Har suttit och kollat på Karatefylla, fattar inte hur jag orkar? Natthumor.

Har också Carro och Isa på skype, vi försöker planera helgen fast det går inte så bra hehe..!! ;)


Nu har jag iaf fixat massa med bloggen, fixat ögonbrynen och naglarna. Ren och fräch inför en ny helg!

Jaja, nu måste jag sova, goounatt babes!  

 

Av Zanni - 10 februari 2012 23:55

Tänkte bara säga att jag blir såå grymt glad av alla fina komentarer jag får av er, vääärsta feta leendet här!! ;) Ni gör mina dagar, all kärlek till er. Haha fortsätter ni såhär oc bättre kommer grymma tävlingar upp..

¨

Aja nu tänkte jag iaf svara på lite viktiga frågor enligt mig?!

"kan inte du börja lägga in bilder på vad du har gjort osv? asså då menar jag när du har varit med dina kompisar på stan eller liknande? :) Annars är din blogg skitbra, kram!" 

 Svar: Jag försöker lägga ut så mycket bilder jag kan från mina dagar, men jag vill inte vara blogg tönten med kameran i högsta hugg hela tiden, hehe men ska försöka bli bättre :) Puss!


"Byt inte! Blogg.se suuger !!" och "Jag tycker inte du ska byta! JAg gillarden du har nu och om du byter kommer jag att sluta föla dig!!"

Svar: Jag tycker verkligen inte blogg.se suger, det är den tekniskt sätt bästa och proffsigaste bloggportalen - haha?!! Jag tänker ha kvar denna blogg såklart, men börja på blogg.se. Okej, tråkigt att du ska sluta följa mig, hoppas du ändrar dig för den nya kommer bli såå grym haha!! :) Puss!


"Menar du love nilsson?"

Svar: Aah hurså? :) Puss!


"hur gör du så att du tar bild på hemsidan! som du har gjort nu på denna inlägg!" 

Svar: Jag tar skärmklipp, sök i startmenyn på din dator eller något ;)


"Vad heter ditt typsnitt på rubriker och "senast inlägg"? "
Svar: Typsnittet heter Aargh ;)

"hej!

HUR ANVÄNDER MAN VIDEOFYME?
fin blogg!" "Kan du visa hur man gör en vidio och lägger ut den på bloggen?? snälla!!"

Svar: Haha får dom frågorna jätte ofta, så joo jag tänkte väl försöka fixa det och visa er nån gång !! :) Puss!


"Hej jag undrar var du redigera din bild? :)"

Svar: Jag redigerade bilden i picnik.com och använde effekten "CinemaScope" ;))

     


"Tjena ;) Har två frågor, för det första såå hur mke det kostar med en header? och kostar det att ha "MyloveBasket"?? :)"

Svar: Det är Saga som gör mina designer och hon tar ca 50 :- tror jag? Och nej det är alldeles gratis med lovebasket!! ;)

Av Zanni - 10 februari 2012 22:19

Blev nyss klar efter en låång dush med, scrub, inpackning, rakat benen och nu har jag precis smörjt in mig med cocoslotion + jag har tagit på mig min myyysiga rosa morgonrock!

Sitter nu här med en feeeeet skål glass och ett stoooort glas med smoothie och tänkte sätta på filmen Friends with Benefits, den ska ju vara grymt rolig? Har nån av er sett den kanske?


Haha puss..! ;)
 





 

Av Zanni - 10 februari 2012 19:30


Haha flummig video, ignorera allt konstigt jag gör!! Ibland får man ju bjuda på sig.. :)

(VIDEOFYME ÄR SÄR, HATE IT. GAAH!)

Av Zanni - 10 februari 2012 15:37

Åhh, jag måste ta och skärpa mig med uppdateringen nu! Men jag har massa grejer som måste fixas, skulle vilja berätta för er men aah. Just nu är jag iaf hemma med Hannabel och Jonte, Jesaja och hans kompis kommer snart och så taggar vi in mot stan. Ikväll åker jag till mamma, vi hörs då!! Puss!!

 

Av Zanni - 9 februari 2012 21:03

Hej, sorry för den usla uppdateringen under kvällen. Men jag har värdens bråk på facebook, saikad tjej. Tycker inte det angår bloggen, så tar inte upp något här. Men sjukt, sjukt är det.

Men det var inte det jag skulle skriva om nu, till bättre nyheter!! ;)


Jo att min blogg kommer flytta till blogg.se, OMG haha suuuperglad!! Fått tag på en grymt duktig chey, kommer bli såå bra. Längtar! Har därför suttit och chattat med henne hela kvällen.

Besök hennes blogg när ni ändå håller på http://michellelii.blogg.se/ ;)


Vad tycker ni om att bloggen kommer flyttas til blogg.se? 


Såfort den är klar kommer det upp information om det här, men fram tills dess fortsätter jag såklart som vanligt här, puss!

 

Av Zanni - 9 februari 2012 17:57

Tjenaa hurrni! Kom hem nu, måste fixa lite grejer uppdaterar sen. Hehe måste kolla Elsas Värld och lite sånt. Puss ;)


   

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards