♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under februari 2012

Av Zanni - 5 februari 2012 12:08


   

Godmorgon sweeties! Hoppas ni haft en bra morgon :)

Det har jag iaf, startade morgonen med en stor kopp chai och massa muusik.

Har ni några planer för dagen? Jag har inga större planer, Isa kunde inte ses så vi får se om jag bara träffar Ellis eller gör något tillsamans med pappa. 

Nu måste jag iaf ta en lång dusch, med scrub, inpackning, smörja in mig med mitt nya vaniljlotion osv, härligt! Kram sålänge!


Haha föressten ni såg kanske Jontes fina gästblogg igår, sötnöt alltså!?




   


 

Av Zanni - 4 februari 2012 22:18

Shooooooo :D Alla små larvar som läser denna asroliga blogg :D gillar det där inlägget med..humm...men man fick veta typ hur man blir snyggare :) BTW så är jag zannis Boyfrieeeend ^^ Hehe nej det är jag inte jag är bror till hennes X :) Så jag fick gästblogga för att hon tkr jag är assööööööt :D Här är min blooooogg :D Ehmm...nu tror jag att hon vill ha tbx sin blogg så jag säger såhär..."vem kan stoppa mig nu, jag bara rullar fram..."YEAY THAT'S RIGHT FRONDA :D http://www.youtube.com/watch?v=Df7T4_R7-S0 Älskar er okände personer som förhoppningsvis inte är pedofiler :) 


 

Av Zanni - 4 februari 2012 20:51

Bara jag som inte kollar på melodifestivalen? Hatar sånna där enformiga pogram, nästan så att jag somnar haha! Fast jag måste nästan in och kolla Sean Banan, fett coolt om han skulle vinna skiten ju? :D

Kollar ni på Melodifestivalen babes? 

 

Av Zanni - 4 februari 2012 19:00

Fylliga ögonfransar - För fylligare ögonfransar är mitt bästa tips att dutta lite löspuder på fransarna, och sen lägga på mascaran.

 

Glansigt hår - Visst är glansigt hår snyggt? För glansigare hår så är det bästa att skölja håret med iskallt vatten innan du kliver ur dushen.


Större läppar - För större läppar kan du rita lite lätt med vit kajal runt om läpparna, det ger dom lite "effekt"! 


Sömn - Sömn är viktigt för hela kroppen, och mår kroppen bra? - så blir du automatiskt vackrare.


Torra Läppar - Nu när vintern är som kallast är det säkert många som får torra läppar?

Då är det bästa en "Lip Scrub" det är som peeling för läpparna, mjukar upp + att den smakar riktigt gott ;)

Min personnliga favorit hittar ni på Lush för ca 80 :- (finns i flera olika smaker)

  

Av Zanni - 4 februari 2012 18:34

Visst blev dom grymt snygga, taack till: http://naaglar.bloggplatsen.se/   


   

Av Zanni - 4 februari 2012 17:32

Hemma nu efter en grym dag med Tess och Janni - mötte upp dom i solna och så gick vi runt där, kollade i affärer osv. Hittade tyvär inget, menmen.. :(

Lite senare gick vi för att se en 5D bio, ni vet en sånhär kort liten film typ "berg oh dal bana" eller nåt, och så rör sig stolarna skitmycket. Man måste ha bälte och allt på sig, fyfan säger jag bara!! Äckligaste jag gjort, ni skulle hört hur vi skrek.. GAAAH!

Fick det faktiskt på film, men absolut inget jag lägger upp här, haha!..



Sen hamnade vi hemma hos Janina, där fixade hon värsta gele naglarna på mig. Shiit va snygga dom är! ;)

 


Av Zanni - 4 februari 2012 15:15

Jag älskar detta, älskar att driva denna blogg och se hur den växer och växer! Snart är jag ju nästan uppe i 100 unika om dagen, det är grymt bra enligt mig!! ;)

Men en sak jag tycker är skum.. är att jag nästan aldrig får komentarer?

Det är mycket roligare om ni är med och komenterar osv, man får mer blogglust!

Så hurrni, om ni komenterar blir min blogg roligare, right?

När jag är uppe i 3 komentarer varje dag kommer det kanske upp lite tävlingar, vem vet..?!!

GOOO!

 



Av Zanni - 4 februari 2012 12:05

Drog på mig ett par mörka jeans från Cheap Monday, min nya vita kofta från Hollister, lite smycken + en stor rosa halsduk, vad tycker ni om min oufit?

 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards