♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under februari 2012

Av Zanni - 16 februari 2012 18:10

Hehe som jag skrev i mitt lilla "morgon-inlägg" så hadde jag nästan inga kläder hos pappa. Drog därför på mig en skitstor hoodie + ett par tights. Enkelt och snyggt!? Haha ushh jag ser fett tjock ut..


För er som undrar så kommer hoodien och Linnet från Bik Bok & tightsen kommer från Gina Tricot. Vad tycker ni om min seeg outfit, hehe lite skabbig kanske?!

 

Av Zanni - 16 februari 2012 17:25

Åh gash va skönt att vara hemma igen, haha vet ni hur sjuukt mycket snö det är här ute på landet? Jag kom faktiskt nästan inte ens fram till huset, utan fick pulsa fram medans jag blev blöt :(


Hehe jaja nog om det! Ni har undrat lite om hur det va i romme, vad jag tyckte om backarna, om jag kan åka, vilka backar jag åker osv?! Så yees ;)


Det var faktiskt helt okej - jag menar det är ju inte värdens bästa skidanläggning! Men som sakt, det var helt okej. Själv så är jag inget proffs på skidor, hehe utan åker bara gröna, blåa och röda. 

(Eller okej.. erkänner jag är gaanska bra på skidor) Vi hadde även super härligt väder - sol och inte så värst kallt. Självklart så failade, stannade och fasnade jag och Amalia i liften och allt, men det hör väl nästan till haha?! Grymt nice hadde vi iaf!  


Bjuder på två härliga bilder.. tror nog jag syntes rätt rejält med mina byxor hehe?!

   




Av Zanni - 16 februari 2012 08:06

Bläää - känner att denna dagen kommer bli skit. Har inget smink här hos pappa (åkte till honom igår) och inga kläder. Shiiit. Dessutom har jag bråttom och jätte ont i magen. Stackars mig alltså.


Hehe aja åker till mamma efter skolan, skriver om Romme osv ikväll! Måste också plugga, och sedan bara ta det lungt - alltså blogga! 


 

Av Zanni - 15 februari 2012 06:45

halloj, bara jag som är uppe redan? haha tror nästan det?! Är iaf på väg till romme nu, har en grym dag i skidbacken framför mig.. och såklart en grym buss resa haha! ;) Nästan det roligaste ju..?

Jaja, pussss vi hörs ikväll!!

Av Zanni - 14 februari 2012 20:03

Hej på er älsklingar, allt bra? Med mig är det super, sitter just nu hemma hos Amalia på väääääääärdens wunderbaraste dator haha!   Vi var nyss nere på affären en sväng och fixad lite mat och grejer till imorrn, blandannat godis hehe - men hallå? Klart man måste ha godis på bussresan, nästan det bästa jue?! Bra musik, sköna människor + godis - perfekt bussresa.

Haha yees, men ikväll så vill jag kolla på Top Model men Amalia total dissade det.. :( Så vi kommer säkert se någon film eller så? Sen måste vi ju sova, ska upp redan vid 5 imorgon.  PUSS BABES, HA EN MEGAGRYM DAG!


Bjuder på denna charmiga bild, båda blev helt fuckade!!? TAGGA ROMME!

 

Av Zanni - 14 februari 2012 06:53

Glad alla hjärtans dag på er!  .. eller säger man så? Haha aja vi kör på det!

Sitter här med en super god hjärtfrukost, typ mackor med marmelad, te osv hihi supergod.

Men jag har faktiskt ganska bråttom, måste packa ihop lite grejer till kvällen.

Åker till Amalia, vi ska säkert snacka skit om gamla ****** hehe, sen måste jag nästan övertala henne att se på Top Model ikväll! Ser ni på det, vad tycker ni isf? 


Jaja ni får ha en grym dag, så får vi se om jag hinner uppdatera något. Annars hörs vi på torsdag PUUOSS!


(bjuder på en rand00m bild haha!)

     

Av Zanni - 13 februari 2012 22:01

Haha kolla gärna på videon - jag snackar om Romme, morgondagens planer oh lite sånt ;)

Haha jaja blev iaf super nöjd med hårfärgen, skiiiitsnygg ;) Visar er sen..


(jag sa fel jag skulle säga halv 5 hehe ;))

Av Zanni - 13 februari 2012 20:13

Har en videoblogg pågång - berättar om Romme, varför jag inte kommer kunna blogga + lite mer hehe ;)


Sedan för er som undrar så har färgningen gått super, vet dock inte hur det är en - jag menar det är ju fortfarande blött. Visar er när jag kommer kunna blogga som vanligt igen, vilket jag förklarar i videon som är pågång! Då ska jag iaf visa "för och efter-bilder"

Nu ska jag faktiskt kolla på TV (gör det nästan aldrig) och vänta på att mina tjocka hår ska torka haha PUSS!


Just nu hehe, ofixad brud med myyskläder..

 


PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards