♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under juli 2012

Av Zanni - 6 juli 2012 15:30

Jag har fortfarande inte hittat den "perfekta" bikinin, kanske dags att börja leta nu haha? Har suttit och klickat runt på massa sidor nu, victoriassecret, bubbleroom, ginatricot, nelly, asos osv.. Hittat några som jag gillar , men ni får hjälpa mig - vilken är snyggast? Passar bäst till mig oså? Helt kär i den blåa faktiskt, tror färgen blir grymt snygg till min hudtyp. Blir nog den hehe..  (inga negativa komentarer om att jag tror mig, bara är ett barn och blabla.. tro mig, jag vet vem jag är, ni behöver inte berätta det för mig babes! puss)



       

Av Zanni - 6 juli 2012 14:34

Blir ju som sagt bio med bästavän idag, så tråkigt väder så de passade ju perfekt!  Dock börjar inte filmen förns klockan 6, men vi tänkte att vi kunde springa runt och shoppa lite, måste verkligen ha en ny väska, eftersom jag tog sönder min förra. Sen drar vi och käkar något innan filmen också, jag ♥ mat. Hehe, fick btw en komentar om att jag borde bli modell? Har faktiskt ett modelljobb på g, men de är bara i nån vecka. Tror att jag älskar mat alldeles för mycket, för att vara modell alltså. Iaf, Anna sover nog här ikväll också, fett sorliga vi är.. Har inga andra vänner. Hoho nejdå, men ha en bra dag snyggingar! Glöm inte att ni är bäst, PUSSS!

 

Bjuder på min "facelook" idag, linnet kommer från h&m, jeansen från Levi's (inte för att dom syns men ah) och en jeansjacka till det. Kör på osminkat också, mycket snyggare så nu på sommaren! Hiss/diss? 

 

 

 

Av Zanni - 6 juli 2012 14:15

Bokade precis billjeter till filmen LOL på bio idag, alla snackar om den och säger att den ska va så himla bra? Så vi kände att vi måste se den haha, mest bara för att jag älskar att gå på bio men ah.. Har ni sätt den babes? Lägger in trailern här under så kan ni kolla 




Av Zanni - 6 juli 2012 11:08

Vi bestämde oss för att sova ute i gäststugan inatt, så sprang vi ut på höloftet en stund på natten, tände massa lyktor och hoppade runt i höet, kärlek till att bo på landet hehe? Skiitmysigt!  Kvällen avslutades med att vi somnade till några skräckfilmer, inte så bra dock - eftersom att vi somnade HAHA?? Vad gjorde ni igårkväll/natt? Hoppas ni hadde de grymt, uppdaterar dagens planer oså lite senare! Ska lägga oss vid poolen nu och käka lite, bästa starten ju? 


Fulingarna, haha bilden är från första gången Anna sov hos mig? Fatta att vi blivit såhär bra vänner på några månader, älskar dej korven!

 

Av Zanni - 5 juli 2012 23:17

1 månad med världens bästa idag, älskar dej min finaste!



5 juni 2012, bästa dagen i mitt liv 


 

Av Zanni - 5 juli 2012 19:58

Woooorkout, haha cashflow bitches! 


 

Av Zanni - 5 juli 2012 16:52

Ser ut såhär idag, skjorta från NoaNoa och midjejeans från Salt, tror jag hehe? Har btw, tappat bort mina favorit jeans från cheap monday, fett surt :( Jag har verkligen fasnat för dehär med lite oversizade skjortor, grymt snyggt och lätt att matcha! Vad tycker ni babes?

 


Anna kommer iallafall hit snart, tror vi planerat att dra till berga med lite annat kul folk? Men känns inte så kul i dehär vädret, så vi får se. Blir nog en myskväll här hos mig istället, standard. Haha puss!


 

Av Zanni - 5 juli 2012 14:16


Jag är rädd. Så jävla rädd för att inte bli något, inte ta tag i livet, bara låta allt rulla på. Låta allt rulla på utan åsikter. Jag har ingen aning om vad jag vill göra av allt, vet bara att jag vill bli något. Har 1000 drömmar om livet, ni vet sånt som alla drömmer om - pengar, lyx, kläder, drömhus, "perfektion", status, resor osv. Men det är bara yta? De betyder ingenting. Vem blir stolt över att ha massa saker? Bara spendera tid och kärlek på yta. De är inte många som lever så, men så många som önskar att dom gjorde de. Slippa all skit och bara kunna leva, inte behöva tänka efter. De är så lätt att man glömmer bort de som verkligen betyder något då, för att man önskar att man lever som tjejerna i gossip girl, typ? Kan inte riktigt sätta ord på vad jag menar, men det är ugnefär dehär jag är rädd för. Leva ett jäkla låtsasliv. Jag vill göra någon stolt över mig, jag vill göra min familj stolt över mig, för att jag gör något av mitt liv, något som förändrar. Jag vill att mina vänner ska älska mig för den jag är och det ja göra, jag vill vara den som dom alltid kommer minnas, oavsätt vad som händer. Som jag sa - Ingen aning om vad jag vill göra, eller vad jag vill lyckas med. Jag är bara 12 år, jag har ett helt liv som väntar. Mycket jag har att gå igenom, mycket jag kommer gå igenom, bra som dåligt. Jag kommer aldrig visa mig svag, för jag är stark. Jag har klarat mig genom dessa år. Jag har fallit så många gånger, bara viljat glömma allt. Men jag har aldrig velat dö, jag har för mycket livsglädje för det. Istället brukar jag önska att jag kan flyga, bara flyga upp och titta ner på allt. Fatta va enkelt. Jag kommer aldrig förlora min livsglädje, de vet jag. Jag kommer alltid ta mig upp och reda ut allt. Kanske inte på bästa sätt, men jag håller på att lära mig allt sånt nu. Jag är bara barn. Jag ska lyckas med något, jag ska leva ett riktigt liv, med motgångar och framångar. Ni kommer få se, jag är så taggad på dehär - LIVET! 


     






PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards