♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under juli 2012

Av Zanni - 10 juli 2012 20:31

Dom bestämde sig för att inte åka in till sjukhuset idag, utan vi skulle vänta och se hur det är imorgon bitti.. Skönt tycker jag! Mami köpte iallafall med sig massa gott till mig hem, pizza, godis osv. Så nu ska vi mysa ner oss i soffan och se "it's complicatet". Verkar helt okej tycker jag, typisk såndär "se-med-familjen-film". Vad gör ni då bääjbs? 


 

...

Av Zanni - 10 juli 2012 20:29

 


Det kommer ordna sig, det gör det alltid
Jo, det löser sig, så brukar allt bli
det kommer fixa sig till slut
det är inget tvivel om, fast nu känns skiten sur
och flera mil ifrån, det ordnar sig.. Ellerhur?

Av Zanni - 10 juli 2012 18:20

Älsklingar, jag lever! Haha 1000 förlåt för uppdateringen, riktigt KASS! Jaaaag vet :( Men jag följde med till älskling igår, så sov där och kom precis hem. Saknat honom så jäkla mycket, vi har inte träffats på typ 1 månad? Myst massor och bara tagit det lungt, hihi lovelife ♥ Vad har ni haft för er medans jag vart borta då? Hoppas ni haft det asbra, och inte saknat mig för mycket? Nu tror jag iallafall jag är tillbaka på "banan", massa bra bloggideer igen, så som de ska vara!  Ska fräscha till mig lite nu, dra på mig myskläder och fixa lite bloggrejer, nice va? Mamma och min låtsaspappa ska iväg till sjukhuset nu, vill inte ta upp värför här - men Nathalie kommer iaf hit ikväll, får se vad vi hittar på då.. PUUSSS

 

Har inga bilder alls, så ni får en "gammal" drivbild jag tog för ett tag sen.. HAHA

           

Av Zanni - 8 juli 2012 16:47

Äntligen hemma efter en sjukt mysig vecka med bästavän, eller vi har ju varit mest här, men nu är jag iaf ensam. Har faktiskt inte träffat någon annan på hela veckan, haha..  Iaf, kom precis hem, har packatupp och lite sån skit, måste fixa till mig lite också, haha ser ut som en dränkt kanin. För när jag kom till stationen så spöregna och oskade det, jag hadde min cykel där så var tvungen och cykla hem i regnet eftersom mamma inte svarade. När jag cyklat typ 500 meter, så HOPPAR kedjan, så jag fick GÅ hem (4 kilometer) i regn + två väskor. Fatta synd om mig, jag höll på att börja grina :( 


Men som sagt, nu är jag hemma och måste bara fixa till mig innan Olle kommer.. Saknat min älskling så galet ♥ Bjuder på en bild just nu, igga mina sockor haahah

 

 

 

Av Zanni - 8 juli 2012 13:39

Ska jag vara helt ärlig - så är jag grymt stolt över mig själv & min blogg! Jag började för cirka ett år sen, då var jag bara en liten wnb fjortis som trodde att min blogg var superstor och att alla älskade mig - trots att jag bara hadde typ 40 läsare? Sen i våras nångång så förändrades jag, STORT! Jag fick en helt annan stil och jag började satsa lite på bloggen, då jag började läsa andras bloggar lite mer ordengligt också. Så fick massor utav insperation ifrån andra, vilket gjorde att jag ändrade mig både i sättet och utseendet. På ett bra sätt alltså, tycker jag iallafall  Och nu så bloggar jag inför 100 varje dag, inte så mycket - men mer än vad man trodde för ett år sen? Så lite stolt är jag hihi! Dock ligger jag på ca 60+ just nu, eftersom jag bloggat uselt och var bortrest i 2 veckor.. Och nu sjunker statestiken såklart, är nog därför jag haft så dålig blogglust, för att statestiken sugit. Men nu är jag tillbaka och tänker jobba mig upp till igen, och till nästa år kommer det vara ännu mer. Är ni med mig eller? 


         

Av Zanni - 7 juli 2012 23:30

Har ni tänkt på en sak? Alla mina inlägg börjar typ med "Allt bra?" och avslutas med "Vad gör ni, vad ska ni göra, vad tycker ni?" Ellerhur? Men just nu har jag 0 bloggideer, därför suuuger uppdateringen. Men jag kommer nog tillbaka med massa nytt snart, ni får ge mig lite tips babes?  Är hos bästavän nu iaf, vi drog ner på stan och köpte sushi till middag + massa godis oh sånt tjockiskäk ni vet? Så nu har vi precis kommit upp från ett lååååååångtbad, dock glömde vi stänga av vattnet så skummet kom upp till taket (utan att överdriva)  Så fixade vi en supergod drink också, de finns faktiskt med på våran måste-ha-gjort-innan-vi-dör lista, att ha jobbat som bartrender nånstans haha, galna drömmar va? 


Nu är vi iaf superfrääääscha & luktar grymt gott av jordgubbslotion hihi.. Så vi ska ta fram allt godis och sätta på nån film, cooooozytime ♥     

 

 

Av Zanni - 7 juli 2012 15:36

Shiiit, är klockan redan halv 4? Vi vaknade för bara 2 timmar sen haha, hatar att sova bort hela dagar såhär.. :( Men som jag alltid säger - de är sommarlov, kan lika gärna va ute på natten? Ellerhur? Hehe, only live once. Så fort när vi vakna så satte vi på en gammal bebisfilm, beroende typ? Hihi, men de är  faktiskt supermysigt  Så fixade vi lite toast och satte oss ute i solen och njööööööt av värmen, galet varmt ute. Hej spanien liksom? Nejmen nu ska vi fortsätta med de ett tag och planera dagen - ser ut som om att vi drar till Anna och fixar en riktig tjejkväll, spa, sushi, massa snack, och "bring it on marathon" hehe.. Vad ska ni göra babes?


 


Av Zanni - 6 juli 2012 21:40

Mycket på schemat idag, fullt upp liksom, lovelife!  Men visst har jag uppdaterat ganska bra ändå? Efter förra inlägget (mot heron) så drog vi direkt in till heron, hämtade ut biljetterna och drog och käkade massa tjockismat på pizzahut, nya favoritplacet? Lätt! Har ni förresten tänkt på en sak, i nästa alla mina inlägg bloggar om att jag har vartit och käkat nånstans, jäklans tjattant. Kanske ska satsa på en matblogg istället? HAHA skämt!

Filmen var supermysig iaf, inte bästa jag sätt, men helt okej.. Var samma sal och allt som när vi såg titanic för nån månad sen, haha goa minnen..  Nu är vi hemma dårå, ska käka lite och sen gå ut till gäststugan och kolla på några gamla barnfilmer, bästa som finns hihi! Vad gör ni sötisar?

 

             

 

 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards