♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under juli 2012

Av Zanni - 19 juli 2012 22:19

Tjaa sötisar, vad gör ni?! Själv kom jag nyss hem ifrån soliga stockholm, har ju varit grymt väder idag? Riktigt skönt  Har sprungit runt på stan med bästavän hela dagen, käkat god mat, provat lite kläder, snackat massa sommarplaner, fjantat runt & skrikit typ.. Hehe sån är jag , så ser ni en ganska kort, brunette tjej med en latte & massa shopping kassar i handen som är helt galen.. Så är det jag  Men iaf!    Efter lite shopping i gallerian köpte vi med oss varsin lyxshake på waynes och drog bort mot skeppsbron, satte oss där i solen och njöt ett tag, så härligt! Fotta lite hann vi med också, dagens outfit oså till Annas blogg som ni hittar HÄÄR


            

Av Zanni - 19 juli 2012 21:08

Har ju fortfarande inte fixat en ny väska, fett med panik alltså.. Har letat i flera veckor men inte hittat nån jag gillar en, fml :( Men hittade faktiskt 2 idag inne på Karen Millen, så sjukt snygga väskor där hehe!  Dock var den väldigt dyr, eller så är det jag som är fattig? Haha, ärsh.. Vi får se till hösten,  vilken är snyggast isåfall? Hjääälp! 


   

Av Zanni - 19 juli 2012 16:48

Jag och bästavän kikar runt på lite snygga sommar kläder på hollister, blir helt galen av att va här inne.. Vill ha allt jag ser! :D får se vad jag får med mig, lovar att visa allt sen!

Av Zanni - 19 juli 2012 15:22

Ska rusa iväg till tåget och möta upp min fina bästis nu för massa mys, fika och snack i solen? Vi kanske drar på bio senare ikväll, går massa filmer jag vill se just nu, så vi får se. Annars kanske vi drar förbi grönan en snabbis, ska nån av er dit? Fick faktiskt ett medelande från en tjej som undrade när jag skulle till grönan, och om man fick komma fram ifall man såg mig på stan? Blev grymt glad och självklart får ni komma fram älsklingar, lovar att jag inte bits! Skulle bara bli glad   Iaf, någontng hittar vi väl på.. Ska bara bli så skönt att ses, har massa att berätta för henne! Hur underbart är det inte med vänner egentligen?  Jaja men nu måste jag sticka, PUUUUSSSS


Slänger in 2 bilder från första gången jag & Anna träffades, myste galet vid kajen i gamla stan.. Gooood times! 


   


Av Zanni - 19 juli 2012 15:01

Visst är det skönt och soligt ute idag? Äkta sommardag alltså  Allting ligger ju huller om buller här hemma eftersom vi renoverar, men hittade mina kläder tillslut HAHA.. Har på mig favorit shortsen, ett pösigt linne som är helt urringat där bak, sjuuukt snyggt! Har en hoodie nerpackad också ifall det skulle bli kallt, tar planerna i nästa inlägg!



Vad tycker ni om min outfit förresten? 


 

Av Zanni - 19 juli 2012 13:30

- Att få ångest över att du äter din favoritglass när du pluggar?
.. Eller att fokusera på att klara skolan


- Tänka på hur din kropp ser ut under träningspasset?

.. Eller faktiskt njuta av hur kul det är att träna!

 


- Gå ut och bara fundera över hur ens klänning sitter och jämföra sig med de andra?

 .. Eller ha kul och dansa med ens bästa vänner!

 

- Ständigt tänka på att man borde gå ner 3 kg?
.. Eller ligga och drömma bort om allt kul man vill göra i sitt liv!

 


Kände att jag var tvungen att lägga ut denhär texten - för det är så jävla bra sagt! Babes, ni är perfekta som ni är!  De är ingenting jag bara säger, utan jag vet att det är så. Lev livet och ha kul istället för att ha massa komplex över ert utseende. Man kommer alltid träffa på människor som försöker sänka er, men då är det bara le och visa hur jävla mycket bättre du är! De finns ingening som gör folk mer avundsjuka än att se andra mer lyckliga. "Create a life that you are proud to live" Lycka till hurrni, PUSS!


 

Av Zanni - 19 juli 2012 12:31

      Goooooodmorgon sunshines, vaknade precis av att bästavän ringde så låg och snackade med henne i 1 halvtimma.. Och så planerade vi dagen lite, hon kommer hit senare idag             

och så drar vi väl ut på stan eller nåt mysigt! Inte träffats på typ 1 vecka så vi har mycket och snacka ut om, hehe.. Girltalk you know  Ska släpa upp mig ur sängen, fixa en smoothie eller så till frukost och sen börja måla igen! Är nog klar lagom tills Anna kommer, vi hörs!


     

Av Zanni - 18 juli 2012 23:13

Tände massa ljus, fixade en fet kopp varmchoklad, och nu har jag bullat upp med massa kuddar och filtar och tänkte blogga lite.. Hur mysigt?  Har massa godis o grejer också, fjantade mig lite framför webcameran och fixa ihop ett collage. HAHA, håll med om att jag är lite ball ändå? Jaja men vad gör ni denna onsdagskväll babes, hoppas iaf ni har de grymt 


 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards