♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under juli 2012

Av Zanni - 24 juli 2012 18:58

Haft de lite stressigt idag.. Skulle till älskling direkt på morronen, men vaknade skitsent så jag var tvungen att duscha, äta & fixa mig på typ en halvtimme? Hehe, jag brukar inte va så på de  + att jag behövde ringa 2 kompisar och reda ut lite grejer! Men sen kom jag iaf iväg och har vart där tills nu, hihi supermys! Var därför jag inte uppdatera nåt heller, blev så stressigt och så kände inte för att sitta och blogga när jag var hos Olle? Haha ni fattar nog  Så har typ min dag sett ut, lite stress och massa mys, härligt vettni! Hur har ni haft de då babes, utan mig? Ni lever va? HAHA skämt


 

 

Av Zanni - 24 juli 2012 01:21

Vi blev ju klara med rummet idag, hel nöjd alltså! Lovar att visa bilder imorrn (eller idag om man ska va exakt)  Iaf så har jag ju jobbat i rummet hela dagen så kände mig inte som världens fräschaste - vilket jag alltid måste göra hehe, måste alltid lukta gott, ha rent hår osv.. Annars mår jag typ dåligt, HAHA! Så tog en snabb nattdusch med hårinpackning + att jag smörjde in mig med världens goaste hollisterlotion nu efter, så har superlent hår och luktar asgott! Perfekt ju  Eftersom jag är sån nattuggla så gör jag oftast sånt här på nätterna, mysigare så! PUUUSSS


 


Av Zanni - 23 juli 2012 23:38

Ligger och kollar på pretty little liars, hihi så längesen!  Köpt lite choklad också som jag ligger och tjockar mig med, gött! Fick förresten en fråga förut om vart jag får alla mina filmer ifrån, ifall jag laddar ner eller så? Men nej jag brukar inte ladda ner, mycket bättre att kolla på stömmande film tycker jag :) Världens bästa sida för det är lätt www.swefilmer.com, alla filmer är med svensk text + att det finns massor utav svenska filmer & tv-serier där! Hur grymt? Jaja men nu ska jag fortsätta kolla, vad gör ni?

 

   

Av Zanni - 23 juli 2012 21:00

Livet är inte enkelt, faktiskt. Livet är förjävla svårt. Som ett ända stort trassel, och för varje dag så reder man ut en bit av allt. Vissa stunder då man bara kan gå på utan att ens behöva tänka på det. Och vissa stunder då man bara mår skit, vill lägga sig ner och sjunka ner i marken typ? Och inte kommer nån vart, ni fattar vad jag menar va? Så fort de känns som att man landat och liksom hittat den "perfekta" banan, så faller jag. De börjar med något litet, och så fortsätter det med en j*la massa skit.. De är det jag menar med att livet inte är lätt. När jag sitter och tänker tillbaka på all skit jag tagit i mitt liv, alla motgångar jag haft, all sorg jag bearbetat - så tänker jag på hur viktigt det är att att se allt bra i ens liv, och allt underbart man upplevt. Och hur jävla viktigt det är att följa sina drömmar! Jag menar, har du inga drömmar kommer du ingenstans? Jag kan lova er att ni alla, innerst inne har en dröm om livet? Låt inte drömmen vara en dröm, gå ut och lev er dröm babes! Ni kommer va så jävla stolta över er själva då  Som jag, jag ville komma upp i minst 100+ läsare om dagen, och idag, så har jag lyckas. Visst det kanske inte är världens största grej? Men då så var det långt ifrån 100, så för mig är det stort. Och nu siktar jag högre.. Jag älskar dethär! Har 1000 drömmar om massa annat också, men nu har jag bestämt mig. Jag ska bli något. Jag ska göra något. Jag ska förändra något. Jag ska vara älskad. Jag ska leva, och vara stolt det.


Dehär blev ett osamanhängande inlägg haha, har skrivit om att livet, drömmar och mig själv. Menmen, behövde skriva av mig lite)


   




Av Zanni - 23 juli 2012 20:40

Måste sluta ge ut länkar såhär, börjar nästan bli jobbigt hehe.. Men här kommer dom iaf, puss! 

 

swaggirl.bloggplatsen.se

 

livetmedlinda.blogg.se

 

maggielito.bloggplatsen.se

 

liianeflygarees.blogg.se

 

fannyfin.bloggplatsen.se

 

byttaanjaa.blogg.se

 

emmascrazylife.blogg.se

 

matildaofsweden.myshowroom.se

 

 

Av Zanni - 23 juli 2012 15:47

HAHAHA, fett lyckat.. Jag skulle ut för första gången utan skal på mobilen och så wuuuuups tappar jag den.. Såklart! :( Fuuucklife, måste skaffa ny nu då? Även fast den funkar heh. HAR JAG NÅNSIN SAGT VILKEN JÄVLA KLANT JAG ÄR, ÅH?! 


 

Av Zanni - 23 juli 2012 14:17

Kände för att unna mig själv en riktig lyxfrukost, så sprang ner till affären köpte massa bär, glass, yogurt, bröd & oboy.. Fixade en fet smoothie, stekte ägg och så satte jag mig och snacka med bästavän i luren ett bra tag + massa nice musik i bakgrunden  Härlig start va? Men iaf, ska fixa mig lite nu. Fast känns som att alla mina kläder är borta? Och ni vet ju hur deppig jag blir då HAHA :( Aja, men vad ska ni göra idag babes? Jag är skitsugen på att dra till grönan (fett längesen), måste bara hitta nån och jag kan släpa dit hehe.. Ärsh, vi får se! 


 



Av Zanni - 23 juli 2012 12:14

Herregud, satt och rensade massa på datorn, gamla hemsidor jag registrerat mig på osv.. Och så hittade jag denhär gamla videon? Fatta att det bara är ett halvår sen, pinsamt förf*n. Sjukt att man kan förändras så MYCKET på bara några månader? För håll med om att jag förändrats stort sen där? Usch vi skämmer ju verkligen ut oss - men jag måste ändå erkänna att de var en jävligt rolig tid, vintern 2012.. jag lärde känna massa nya vänner, vågade mera & liksom levde till 1000! Men somsagt, väldigt pinsamma HAHA, men bjuder ändå på en video.. Fest i mitt rum eller vad?


PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards