♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under juli 2012

Av Zanni - 18 juli 2012 21:11

Freshfreshfreshfreeesh! Hihi kom nyss ut från duschen, har ju målat och slipat en massa hela dagen, så en långdusch behövdes  Känner mig typ som en ny människa efter, + att jag luktar superott av cocos nu.. Loooove! Drog på mig lite sköna kläder också, favorit mjukisar från hollister och Annasmyströja, standard. Ska käka lite tacos nu och så får vi se vad som händer, puss på er!


 

Av Zanni - 18 juli 2012 17:19

Lite sent kanske.. Men tänkte bjuda på lite kollobilder, nice va?  Har ju problem med min kamera, men nu hittade jag precis ett sätt så att jag kan överföra bilder, dock är det väldigt krångligt så jag måste ändå fixa en ny kamera.. Men de duger sålänge! Iaf - Ivars iår var supermysigt, lärde känna massa nytt härligt folk, jag och Ellis typ "återförenades" haha, saknat henne så mycket! Sen hann vi med massa annat, bad, sol, chilliiidii, partaaay, båtturer osvosv. Firade ju midsommar där också, sjukt mysigt! Vad gjorde ni på midsommar förresten?  Var iaf skönt att komma bort från allt ett tag, facebook, bloggen och allt j*vla ideal som finns här inne i stan! Och så var det ju galet skönt att komma hem sen, hehe..  

Jaja, här kommer lite bilder - Först lite från midsommar, några random & sen en från sista kvällen innan vi drog ut och rÖjde ön, HAHA! 


      

  

       




Av Zanni - 18 juli 2012 15:42

Ligger och väntar på att pappa ska komma hem med mat till mig, har legat här hela morgonen i mjukisbyxor, kollat på några filmer, mailat och planerat lite om hur jag vill ha mitt nya rum.. Säger det igen, kommer bli så snyggt! Stilrent, fräscht & tjejigt - me like  Ska käka lite snart, när pappa kommer hem och sen ska vi fortsätta med mitt rum. Tror faktiskt vi ska börja måla idag, spännande! Så ser iaf min dag ut, massa jobb med rummet.. Drar kanske ut och träffar nån senare ikväll, men bara kanske. Åh vad jag längtar tills mitt rum är klart, vill ni se bilder då också? Säg till isåfall!

Nejmen nu kom pappa hem med mat, så ska käka och sen börjar vi väl måla! PUSS 


MålarN her self är redo, whööpwhööp

 

Av Zanni - 18 juli 2012 15:37

 

Av Zanni - 18 juli 2012 12:30

Halva sommarlovet har redan gått, snacka om att de gått fort? Men jag har haft det grymt, brukar alltid åka iväg direkt efter skolan slutat och komma hem bara nån vecka innan skolan börjar igen.. Så har varit superskönt att bara vart hemma, kunnat träffa massa vänner, chillat, tänkt över några grejer, fattat ett stooooort beslut (ni kommer fatta sen) blogga, osvosv.. De är ju det bästa med sommaren, alla sena sommarkvällar tillsamans med goa människor - det är riktig sommar för mig!  Men som tur är har vi 1 hel månad kvar, och jag har massa grejer jag ska hinna göra, renovering av mitt rum, resor, shopping, paaartay osv..


*Fixa iordning mitt rum, allting kommer bli helt nytt! Rosa väggar, massa nya möbler, mysiga lampor, plats för alla mina produkter, smink osv.. Och kanske en ny, gaaaaaalet snygg garderob!  Kommer bli så jäkla bra, ni kommer få se.. Massa rosa iaf, hihi drömrum typ 

        



*Jobba ihop massa pengar, hjälpa till hemma osv..


*Om 2 veckor drar jag, pappa, pappas kompis och hans barn, Klara, Devi och Maya (mina bästa barndomsvänner) till Nerja där vi hyrt ett hus i två veckor.. Kommer bli så jävla nice, massa sol, bad, goda middagar ute, shopping, ah ni vet allt! Hoppas bara det finns internet där i huset, annars får jag väl köpa nån internetsticka eller så, måste ju kunna blogga  Längtar sjukt..


 


*Färga mitt hår, dock inte bestämt vilken färg än.. Men så sugen på förändring, så något blir det!


*Shoppa MASSA är ett måste för mig, redan köpt alldels för mycket, men vafan? Kläder kan man inte få för mycket av! Hehe shopaholic?.. 


*Umgås ännu mer med mina vänner, och bara leva livet.. De är ju igentligen det bästa med sommaren, ellerhur? Frågan är bara när jag ska få tid att vila upp mig inför hösten? Äh, skitsamma.. De löser seeeej!

 


De var resten av min sommar, lite kortfattat sådär.. Vad ska har ni för planer babes? Komentera, vill gärna veta! 

 

 



Av Zanni - 18 juli 2012 02:41

Ville bara säga Gonatt till er älsklingar, oså kan jag testa den nya appen också! Verkar ju vara jättebra ;) men vi hörs mer imorrn, ska va hemma hela dagen typ.. Så lovar toppen update! Puss <3

Av Zanni - 17 juli 2012 18:20

Direkt efter att jag kom hem från älskling så började vi jobba, innan vi kan börja måla om så måste vi bära ut alla möbler, smågrejer osv.. Så det är vad jag hållt på med den senaste timmen, behövde bara en liten bloggpaus innan jag kan fortsätta hehe *blink* Ska springa ner till affären och köpa mig lite energi, godis typ, behövs ju alltid, ellerhur? Så skönt att va tillbaka i stockholm, att bara kunna gå ner till affären lite snabbt.. Även fast jag älskar landet, tur att jag kan välja  Köpte förresten en bok idag, tror faktiskt det är första gången i hela mitt liv (eller, sen ettan) som jag köper en bok, HAHA! Sjukt va? Men den ska iaf vara bra, så ska försöka ta mig tid och läsa nångång bara.. Har ni läst boken babes?

 

 

 

Av Zanni - 17 juli 2012 13:27

Fixade mig på rekordtid idag, alltså jag sminkade mig, valde kläder, plattade håret, käka frukost o sådär på 1 halvtimme! För mig brukar det annars ta typ 1-2 timmar, hehe.. Men nu ska jag iaf dra bort till Olle, ta de lungt och mysa massor, måste ju passa på när min älskling är hemma hihi  Så det är dagens planer, vad ska ni göra snyggingar?


Såhär ser jag ut idag, + att jag ska ha min skinnjacka och rosa ballerina ute, tycks?

 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards