♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under juli 2012

Av Zanni - 13 juli 2012 16:00


Av Zanni - 13 juli 2012 13:53

Mycket vi måste hinna med idag, först ska vi in till stan och fixa en grej, kanske ta en fika eller något, vet att jag seriöst MÅSTE hitta en ny väska snart. Så får ta och kolla efter det också!  Planerna sen var att vi skulle dra till berga, men vädret är ju inte det bästa haha.. Åska och ösregn, gosigt värre när man ska bada ju. Är det så hos er också eller? Jaja men har inget mer och säga, kände bara att jag var tvungen att uppdatera er lite snabbt.



Har på dig detta idag förresten, tröjan är från Raplh Lauren och shortsen från cheap monday - dock började det regna nu så ska byta till långbyxor och så kör jag på skinnjacka och vita boots ute, hiss/diss?

   

Av Zanni - 13 juli 2012 12:41

Vi kom på massa saker som vi var tvungna att planera igår natt, vi vill ha nystart på allt, ett nytt liv typ  Funderar tillexempel på att starta ny blogg, ska berätta mer sen! Sen har vi en New York "planerad" i höst, kanske ett "modelljobb",  men som sagt - ska berätta ALLT för er senare!

Hehe så vi satt upp till typ 5 och snackade massa, drack lite chai och bara mös ända tills vi slocknade i samma säng med kläder och allt på.. Sen så fick vi ju bästa starten också? Jo, vi vaknar av att det luktar pannkakor i hela huset, mums! Bloggar mer när jag vet planerna osv.. 

 

Bjuder på den, HAHA skitful

       

Av Zanni - 13 juli 2012 01:45

Direkt efter förra inlägget så tog jag och Nathalie bilen in till centrum och hämta Kamala, det vart en skräckiskväll haha.. Dock kollade vi på Drag me to hell som jag redan sett, hehe men då var det ju iaf mindre läskigt. Fast sitter fortfarande och skriker under täcket, har verkligen svårt för skräckfilmer, det är liksom inte kul någonstans? Men ändå ser man på det, haha är det inte så för er också?  Sen vart det lite kaaaaos när vi skulle hem - kan bara säga att det slutade med att vi fick 50 + ett tuggumipacket för att vi gick hem, HAHAH!! 


De va min kväll, vad har ni gjort sötisar?

 

Av Zanni - 12 juli 2012 20:15

Babes! Hann ju inte uppdatera imorse, förlåt för det! Bloggen hamnar väldigt mycket åt sidan just nu, men jag har så mycket att hinna med, står ni ut tills i höst eller? :( Men iaf! Jag åkte iväg till täby imorse med hela familjen, några släktingar och min gaaaaaalet söta lillkusin bor där. Vi käkade en supergod middag och snackade massa, över ett år sen jag träffade dom ju.. Och min kusin är bara för söt, hihi man blir typ kär  Men nu är vi hemma dårå, efter 1 f*cking timme i bilkö. Höh, kul. Aja ska hämta upp min fina Kamala nu, tror vi drar på skräckiskväll hos Nathalie! Berättar mer om kvällens planer sen, PUSS


Hadde på mig dehär, tycks? Enkelt, skönt och galet snyggt tycker jag? + Att jag hadde lite smycken till, blir ju alltid snyggare så! 


    



Av Zanni - 11 juli 2012 23:26

Kör på ett bring it on-marathon med Anna inatt, de måste ju vara världens lätt bästa tjejfilmer?  Ska bara tvätta bort allt smink, dra på myskläder, fixa lite gott käk oså först! Har inget mer och säga, men vi hörs som vanligt imorgon. Ska på någon släktmiddag i täby, men som sagt - vi hörs! Puuuusss älsklingar ♥


           

Av Zanni - 11 juli 2012 21:48

Helloow darlings, haft en bra dag? Min började ju som ni märkte (HAHA) skitdåligt, hela familjen åkte till sjukhuset, min tele funkade inte, jag har en fuldag, alla planer sabbade osv osv.. Då blir man ju liksom inte på bästa humör? Kan btw säga nu att de var mitt simkort som bara la av, men nu är ett nytt på väg till mig! Så de löste sig, eftersom att jag ringde kundservice helt SJÄLV, fett stolt  

Back to the "ämne" - Vad har jag gjort idag? Jo, tog bussen in till bästavän direkt efter förra inlägget, vi behövde snacka ut om lite saker typ.. Sen drog vi på oss träningskläder och tåg en lååång powerwalk i solen ner till stranden, badade lite snabbt, sjukt varmt i vattnet faktiskt! Vi hadde tänkt sola också men solen skulle såklart försvinna (+ att det var massa jobbigt folk där) så vi stack hem. Känner mig jäkligt hurtig måste jag säga, beach 2012 börjar nu..  

 

 

Av Zanni - 11 juli 2012 13:16

 

Min jäkla telefon har slutat fungera, jag har total paanik, alla mina planer är sabbade och ÅH! Ska iaf hem till bästavän nu, tar tag i allt de andra sen, behöver bara få sitta ner och ta de lungt idag. Känns inge kul och blogga när jag är såhär, så vi hörs sen. Behöver bli på lite bättre humör!

PUSS & KRAM PÅ ER, HEJDÅ! 


PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards