♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under juli 2012

Av Zanni - 5 juli 2012 12:28

Allt bra med er älsklingar? Själv så mår jag asbra, sovit tills nu typ, så skönt att äntligen få sova ut.. Har ju så mycket jag måste göra och vill hinna med, hinner liksom inte med att sova - utan sitter uppe sent och tvingar mig upp ur sängen på morronen, inte bästa kombinationen? Menmen, de är sommarlov så skitsamm När jag vaknade som hadde mamma fixat en fet fruktsallad, massa jordgubbar, iste osv. Solen verkar ju titta fram en stund nu också, fast dom sa att de skulle bli molnigt idag - så ska ta med mig allting ut, + massa tidnigar och steeeka tills solen försvinner hehe.. Måste ju passa på! 


          



Av Zanni - 5 juli 2012 00:22

Blää vilken trist kväll, har bara legat i sängen, kollat massa film, tjockat mig, smsat osv, seeegt! Är iaf nyduschad och fräsch nu, skulle vara så jäkla skönt att peela hela kroppen, få bort all skit typ. Haha men vill inte srubba bort all min bränna, så fick hoppa de :( Och just nu sitter jag och roar mig själv med lite nattnätshopping, heh fuknar ju alltid? Får massa energi av shopping, även fast jag vet att jag tröttnar på allt efter ca 1 månad, så hamnar de längst bak i garderoben - och man shoppar nytt, så går det runt haha, för mig iaf. Looove  


Klickade precis hem dessa plagg, tycks? Jag är supernöjd. Funderar på en grymt söt bikini också? Visar imorrn så får ni hjälpa mig hehe! -

      

        




Av Zanni - 4 juli 2012 22:52

Läste ni mitt inlägg igår, där jag förklarade lite om varför jag bloggar mycket sämre osv? Som jag skrev så blir det alltid så när det är sommarlov, man har massa saker man vill göra, så måste man få tid till allt de, och så hinner man inte sitta vid datorn lika mycket, så är det väl för er också? Men jag fösöker hinna med allt, för som ni vet.. Så älskar jag att blogga, och jag ska verkligen satsa, men de är sommarlov, jag måste hinna med allt jag vill göra, ni fattar va?  Har ju varit galet varmt idag, så vi drog till stranden som planerat, dock blev de inte så mycket träning hehe - men massa stek, fett brun nu, frääääscht! Hur mår ni då sötisar? Gjort nåt kul idag? Hoppas det, måste duscha nu + smörja in mig med BUS, så att brännan inte försvinner hehe? Vad gör ni ikväll?


 


 

   

Av Zanni - 4 juli 2012 13:30

Nu är det ca 3 veckor sedan avslutningen var, har gått så jäkla fort tycker jag.. Känns som om att de typ är slut snart? Fast har kanske mycket kvar, ska renovera om mitt rum, lite utlandsresor oså! Kommer bli galet nice! Ganska taggad på att börja 7an också, inte minst i skolan längre, hehe. Men iaf, såhär såg jag ut på avslutningen, klänning från hollister, jeansjacka från levi's, coneverse + att jag hadde lite lockar för en gångs skull. Kollade tillbaka i arkivet och hittade bilder på mig själv på avslutningen förra året, ni måste hålla med om att jag förändrats rätt rejält? Både i sättet och utseendet haha. Vad tycker ni, då/nu? 

 

DÅ             

  

 NU

     

Av Zanni - 4 juli 2012 12:15

Satan, hur klantig får man bli? Först förstör jag min kamera och nu min favorit väska, seriöst. Synd att man inte kan vinna pris som största klumpedunsen (HAHA FETT FULT ORD), jag skulle helt klart vinna första pris! :( Känns nästan lite sorligt, den här väskan har vart med mig på så många vägar haha.. R.I.P Nejmen, blir väl att leta en ny idag? Iaf en bra anledning till att shoppa hehe, får se vad jag hittar.. Några tips?


 





;)

Av Zanni - 4 juli 2012 11:45

Ska dra iväg till stranden med Anna nu och träna inför ************ i höst, så jäkla taggad! Ni kommer tycka jag är skittuff hehe, ni kommer få se  Får se om vi hittar på något efter? Vet iallafall att jag skulle behöva shoppa lite, småsaker liksom.. Jaja men ni får ha en superdag så ska jag försöka blogga massor, vad vill ni läsa om? Hiss & Diss, ur garderoben, skönhet, mode, shopping, sommarplaner? Outfiten fick ni ju i videon jag gjorde imorse, 2 i en? *stolt* Höh, vi hörs!


    





Av Zanni - 3 juli 2012 23:49

Förlåtförlåtförlåt för att uppdatringen varit som den varit idag, men så blir de ibland.. Sen är det ju sommarlov också, nya saker varje dag, fullspäckat schema liksom.. Men de är så jag lever just nu, och jag älskar det  Underbara människor runt mig hela tiden, massa galna äventyr + att bloggen växer så jäkla mycket just nu. Huuuuur nice? Ni är bäst älsklingar! Men iaf, det är sommarlov och jag måste få leva lite..  De hoppas jag ni också gör? You only live once  Men jag försöker hinna med att uppdatra och driva en bra blogg så mycket jag kan, blogga är ju det bästa jag vet, de vet ni ju! Ville bara säga det, för nu ska jag krypa under täcket och somna till nån mysig film, gooodnatt  


 





PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards