♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under juli 2012

Av Zanni - 17 juli 2012 13:19

Vaknade för en stund sen, hämtar datorn direkt, loggar in på bloggen och får se världens bästa nyhet - Bloggplatsens app har ÄNTLIGEN släppts för iPhone! Seriöst, fatta bäst?!  Nu kommer jag kunna uppdatera vart jag än är, så räkna med dubbel uppdatering nu babes! Ska göra lite testinlägg med appen nu, så vi hörs! PUSSS


 


Av Zanni - 17 juli 2012 03:11

Hur var det nu du sa? "hand i hand livet ut, tills sista andetaget på stadshuset med redbull på glasflaska, punchrullar & kexchoklad med solveig.. älskar dig bästavän." Så sa du, och så kommer det bli. Livet ut bästis, älskar dig - även fast du är ful.


   

Av Zanni - 16 juli 2012 23:22

Skiiiit också! Jag har fått 2 vaglar vid ögonen, dom gör asont, kliar & ser förjäkla äckliga ut! :( Kommer dessutom inte få sminka mig runt ögonen på ett bra tag.. Fml. Tur att de är sommar iaf, funkar ju helt okej att gå osminkad nu, om man ska tänka posetivt alltså! Haha men jag trivs bättre sminkad, så hoppas dom försvinner snart. Har ni haft vaglar nån gång, vet ni isåfall hur man får bort dom på fortast sätt? Har nämligen ingen aning om någonting, förutom att man inte får sminka sig hehe..


(lånat bilden från google) Ser ni btw, visst är det äckligt?

 

Av Zanni - 16 juli 2012 20:08

Direkt efter jag fixat mig imorse (eller klockan va typ 2 menmen) så tog jag bussen bort till älskling, han har äntligen kommit hem till stockholm, så de var supermys oh träffas igen ♥ Kunde inte stanna där så länge bara, hadde lovat att träffa pappa i stan. Vi lunchade lite snabbt och tog bilen in till bauhaus, vi behövde köpa färg och lite annat fixx till mitt rum.. Vi ska ju göra om HELT till i höst, kommer bli så jäkla snyggt! Men ska berätta allt imorrn, resten av alla sommarplaner osv. Iaf så blev vi kvar där i några timmar, hittade den perfekta färgen till mina väggar - rosa såklart, supernöjd  Efter kände jag mig väl förtjänad lite gott, så gick vi och käkade glass och bara njöt i solen för att det äntligen är sommar! Fatta underbart egentligen? Ska fortsätta njuta av livet nu, dra på mig mjukiskläder lägga mig i sängen med datorn i knät, massa bra bloggideer + världens bästa på skype.. ♥ Vad gör ni gullisar?

 

Ingen kamera har vart framme idag, tyvärr. Men bjuder på en snabb jag tog inne på bauhaus, kikade runt på badrummsavdelningen.. Hittade värsta drömbadkaret hehe! Ska deala lite hemma, så får vi se 

 

   

Av Zanni - 16 juli 2012 19:39

Loggade precis in på facebook    och fick en riktig jävla chok. Ni har säkert också sätt sidan, "the typical Engla"? Herregud, jag blir så arg. Människan måste lida av grov brist på respekt, för seriöst - sådär gör man bara inte. Jag har redan anmält detta och tycker verkligen ni också ska göra det! Visa att ni bryr er babes! ♥ Usch detta är bara för vidrigt. Massor utav kärlek till Englas vänner & Familj! Vila i frid

 

   

 

 

 

Av Zanni - 16 juli 2012 18:48

Bjuder på en "dagens outfit" lite snabbt, var så länge sen nu :) Shortsen kommer ifrån Cheap Monday, linnet från Hollister och koftan är köpt på Gina. Fast det är väldigt varmt ute, så den åker nog av lite senare. Hehe, men vad tycker ni babes? (förlåt för kass bild, men jag har ju inte fixat min kamera än)


 

Av Zanni - 16 juli 2012 12:33

Bästa känslan i världen måste ju nästan vara att få vakna helt utvilad? Känna sig redo för en ny dag liksom, hoppas ni också mår bra 

 Lovade ju att berätta om helgen så tänkte att jag startar med det, har massa bilder också, nice va? - I fredags efter en lång dag på stan så drog vi hem till Kamala, chillade oså hela kvällen. Nästa dag så drog vi in till centrum nån gång på eftermiddagen, käkade värsta tjockislunchen haha - En stooor tallrik med pommes, massa sås & ketchup, och jag som skulle tagga beach 2012? Haha.. Lite senare mötte vi upp Filippa & Elise, första gången jag träffade dom faktiskt. Men skitfina tjejer, måste absolut ses igen!  Iaf så tog vi båten över till Kamala, fixade lite mysigt käk och satte igång med att färga Filippa & Kamalas hår, visade ju före & efterbilder på Kamala igår! Sen fortsatte kvällen sådär, massa filmer, mys, tjejsnack.. Eller ah, vi drog "ut" en stund på natten, aldrig garvat så mycket HAHAHAH! Helgen har iallafall varit galet grym, vad har haft för er älsklingar? 

 

   

 

 

Av Zanni - 16 juli 2012 02:14

Jäklans nattuggla jag är alltså, sitter fortfarande upp.. Vänt upp & ner på dygnet totalt dom senaste dagarna haha. Gått och lagt oss vid 4-halv 5 och vaknat runt 2, måste bli ändring på de snart.. Yolo  Hehe men nu ska jag gosa ner mig under täcket, med några filmer jag laddat ner + massa gulliga medelanden från min älskling, lovely! Hörs mer om några timmar, lovar att berätta om helgen hos Kamala osånt då! PUSS & GONATT ♥ 

 

 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards