♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under juli 2012

Av Zanni - 21 juli 2012 13:47

Behöver er hjälp idag! Vad ska jag blogga om? Har inga roliga ideer alls.. :( Jag lovar att uppdatera massor ikväll när jag kommer hem, för nu ska jag strax åka till älskling och hinner inte fixa nåt innan de! Måste sminka mig osv, har redan valt kläder men blev inte alls nöjd. Har en riktig fuldag haha, menmen. Såååånt är livet babes! Blev iaf en enkel tröja från monki och shorts från Replay. Vad tycks? behöver lite uppmuntrande komentarer känns de som..  (igga mina fettisben)

 



Av Zanni - 20 juli 2012 23:50

Jag var ashunrig när jag kom hem från älskling så sprang ner till pizzerian och köpte en fet pizza, hehe så gott  Satte mig på köksgolvet eftersom resten av vår lägenhet är full av målargrejer, svarade på lite mail medans jag kollade ett avsnitt mimmi & mojje.. HAHA, tönt jag är. Tänkte duscha lite snabbt nu, ifall jag orkar.. Puss!


 

Av Zanni - 20 juli 2012 19:40

..I keep it real and that’s a promise. I may be a bitch but at least i’m honest. When i walk by, you stop and stare. Well keep looking because i dont care. I have My own life and style. Not trying to please you or make you smile! When it comes to competition you are out. Keep me out of your mouth!

 

 

Av Zanni - 20 juli 2012 17:29

Sitter på tåget påväg till Olle nu, får se vad som händer sen :D Slänger in en bild jag tog nyss också, dagens outfit typ - enkel och skön, funkar ju sånna här sega dar hehe.. Vad gör ni babes? <3

     

Av Zanni - 20 juli 2012 16:35

Åh, jag blir lika glad varje gång jag får sånt här skickat till mig, att ni faktiskt lägger ner tid på att skriva till MIG! Lilla jag liksom, det är helt sjukt för mig. De här gör mina dagar, tack så mycket älsklingar, ni är bäst - glöm aldrig det  Sånt här skickar ni till zanniblogg@live.se


"Gjorde en enkel idolbild till dig bara för att jag tycker om din blogg så himla mycket! Du är sjukt snygg & liknar Kenza väldigt mycket hehe.. Du kommer lyckas här i livet tror jag GO GIRL!

 


 





Av Zanni - 20 juli 2012 15:24

Testade löshår igår, Anna tyckte det var skitsnyggt medans jag tyckte det var förfärligt haha.. Tycker verkligen inte jag passar i långt hår! Men tänkte fråga er, hiss eller diss för mig i långt hår? Skulle va askul att veta vad ni tycker hehe  (alla som svarar får en länk)


    

Av Zanni - 20 juli 2012 12:54

Allting är på topp just nu och jag älskar mitt liv så jäkla mycket! Det är sommar, jag har världens finaste vänner, grymma planer framför mig, och framför allt - Jag är tillbaka på topp med bloggen! Eller där jag var innan jag åkte.. Och nu siktar jag ännu högre!  Ligger på ca 100-150 unika idag, och vid sommarens slut så ska jag va uppe i 200+. Det är mitt mål sommaren 2012, är ni med mig eller? Hoppas det, för jag lovar att dehär kommer bli GRYMT! Mitt liv är dessutom helt galet just nu, har 1000 saker att blogga om! Och om några veckor ska jag starta upp en tävling, skulle ni tycka det var kul? Komentera/maila vad ni skulle vilja tävla om, så försöker jag fixa det! Fyfasen vad taggad jag är på detta, VAD GÖR VI? NU JÄVLAR, NU KÖÖÖÖR VI!!

 

 

 





Av Zanni - 19 juli 2012 23:30

Dom flesta av er brukar ju gilla när jag visar vad jag köpt, så tänkte visa lite av min shopping nu, nice huh? :) Bara några snygga pärlarmband, älskar dom, super enkla att matcha till olika outfits! Har ju köpt sånna förut, men dom brukar försvinna hehe.. Så köpte nya nu. Lite småskit också - cocoslotion, hårinpackning, sminkborttagning osv.. Alltid bra att ha hemma liksom!


   



PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards