♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under juli 2012

Av Zanni - 29 juli 2012 19:26

Fick dess frågor mailade till mig förut, så tänkte svara på dom nu! La till några själv också, men hjälp mig med flera till nästa gång älsklingar  

 

Iphone / Android

Hemmafest / myskväll

Converse/Kilklackar/Ballerina

Söta godisar / choklad

Stockholm / Göteborg

Chockrosa outfit / Lila outfit

Sverige / Utomlands

Blogga / Läsa bloggar

Aldrig mer få sminka mig / Aldrig mer få fixa håret

Espresso House / Waynes Coffee

Chailatte / Vaniljlatte

Ensam / med kompisar
Cykla / Gå
kisse / dessie / isabelleströmberg
Håkan hellström / Kapten röd
Svensk musik / Utlänsk musik

Havet / Pool
Bada / Sola
Killkompis / Pojkvän
Nyttigt / Onyttigt
Smsa / Prata tele


     




Av Zanni - 29 juli 2012 18:06

Hänt lite jobbiga saker, så ringde bästavän och hon kände direkt att nåt va fel, världens bästa <3 nu sitter vi iaf på waynes med varsin lyxshake och snackar lite, härligt! Mer uppdate ikväll!

Av Zanni - 29 juli 2012 00:41

Lägger upp kvällens mysoutfit, mussepigg tröja & pyamasbyxor, snygga va? Tycker dom är galet heta faktiskt  NU - Ska hämta lite choklad och sen tjocka mig framför några avsnitt av Pretty little liars, snacka om beroende? HAHA, skoja inte! 


 



Av Zanni - 28 juli 2012 22:43

Fick en komentar om att de skulle va kul ifall jag kunde lägga ut "före & efter" bilder på rummet här hos pappa, självklart gör jag det! Blir bara glad när ni kommer med önskemål babes, så fortsätt med de hurrni  Är iallafall sjukt nöjd med rummet, känns mycket fräschare & tjejigare nu, stilrent typ. Och i höst kommer de bli ännu bättre, när vi köper nya möbler oså, nice va? Kär i färgen på väggarna hihi, får en riktig kik varje gång jag kommer inne.. Så mycket skönare än den där äckliga gröna färgen usch! Vad tycker ni va/är bäst, före/efter? Vill asgärna veta

 

   

Av Zanni - 28 juli 2012 21:04

Vad har ni gjort idag finisar?! Hoppas ni haft de riktigt gött och fått mycke sol på er? Nu är det sommar alltså  Jag stack ut vid 3 och mötte min vackra vän Tove, vi träffades faktiskt på Ivars iår - så kul att vi hållt kontakten efteråt tycker jag! Man får ju liksom dubbelt så mycket att göra med dubbelt så mycket kompisar? De älskar jag! Vi har iaf sprungit runt på grönan idag, var proppat med folk så den mesta tiden har väl gått åt till att köa haha, men då stog vi och snackade massa girltalk istället, så de va ju lungt. Sen har vi käkat lite och hunnit kolla på genrepet av sommarkrysset lite, och såklart skrikit oss hesa i favoritattraktionerna. Mina måste lätt va frittfall & popexpressen, få sån härlig energi av dom, lovelife liksom! 

 

Haha vi bjuder på den, charmiga tjejor

 

Av Zanni - 28 juli 2012 20:06

Here we fucking go! :D vad gör ni?

 

Av Zanni - 28 juli 2012 13:45

Ska äntligen få dra till grönan haha, va fett länge sen ju.. Sen finns de ju inte så mycket mer att göra, förutom och shoppa hehe? Vilket är svårt när man inte har pengar   Ska dit med Tove iaf, saknat henne så jäkla mycket så ska bli grymt att träffas igen.. Grönan är ju perfekt för att ha kul, sitta och snacka i solen, så de blir asbra! Vad har ni för planer sötisar? Ska försöka med bra uppdatering idag också, låter det bra? Åh va tråkig bloggen känns, behöver ert uppmuntarnde babes! Då lovar jag att jag kommer komma igång med uppdateringen igen, PUSSSSS

 

 

Av Zanni - 28 juli 2012 12:35

Vaknade för flera timmar sen, sa hejdå till älskling som åkte idag & sen har jag bara legat och kollat på massa avsnitt av Pretty Little Liars, mys ju! Pappa kom precis hem med lite frukost, vitlöksbröd, smoothiebär så jag fixade en snabb frukost och sitter och käkar den framför ännu fler avsnitt nu, hehe  


Flera som frågat om hur jag fixar mina smoothies, så tänkte lägga upp receptet nu - Börja med att lägg i bären i mixern,  fortsätt sen med yogurten, vill du ha en tjockare smoothie (så som jag bruka) så tar du mest bär och lite mindre yogurt (jag brukar ha 1oenhalv dl bär & 1 dl yogurt), vill du ha en lösare så är det bara att göra tvärtom. Mixa tills du har den tjockleken du vill ha - Superenkelt & asgott, + att de är nyttigt, 3 i 1 haha? Perfekt! 


 

 

 




PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards