♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under juli 2012

Av Zanni - 30 juli 2012 19:58

Fick världens gulligaste Idolbild mailad för ett tag sen, bara glömt och lägga ut den. Ni är så jävla grymma älsklingar, största glädjespridarna ju? Behöver bara läsa igenom era komentarer/mail och jag mår redan bäst  Nejmen, ni får mig alltid att må så bra, 1000 tack! De känns så äkta, även fast jag inte känner er.. Vill iallafall ni ska veta att ni är bäst, glöm inte de! Och sen den här texten, ska jag vara ärlig blev jag tårögd haha, tack sötnos! 


"Hej Zanni! Jag har skrivit till dig flera miljoner gånger och du har skrivit in saker som jag sagt i inlägg o så, men jag kan bara inte sluta berömma en av mina största förebilder. 
Det går bara inte. Du är en så stark tjej som klarar precis vad som helst och som jag märker så ser du aldrig neråt åt livet utan du bara kör för fullt och det gör mig så glad och får mig att vilja se framåt. Just dina ord gör mig stark och vilja göra saker på en gång. Att livet är något speciellt, att man kan göra saker när man har tråkigt. Att mysa framför filmer till en chailatte. Det är sån du är, du får folk att se uppåt, och när jag besöker din blogg är det ju många som verkligen lägger tid på dig för just DU gör att dom ser upp till dig, Och jag är en av DOM som ser upp till dig. Du är en grym tjej Zanni det är du verkligen, fortsätt blogga tills du blir 60, för dina läsare klarar nästan inte en dag utan dig!
Älskar dig// Sara pink heart for myspace
 
Hoppas du gillar bilden jag gjorde :)"

   

Sånt här underbart skickas till zanniblogg@live, och har du en blogg så får ni gärna länka den också! Så ger jag er en fet länk här på en gång! PUSS



Av Zanni - 30 juli 2012 15:51

Har bara legat och segat i sängen framför min favorit tv-serie och tjockat mig med massa glass hela dagen, känner mig jätte ofräsch hehe.. Så tänker ställa mig i duschen nu och fräscha till mig REJÄLT, måste raka benen, fixa hårinpackning, lägga i moroccanoil, smörja in mig med BUS osv.. Måste ju vara snygg till beachen i Nerja (skämt-å-sido)  Åh, hatar att bara ligga hemma såhär, grymt trist!

 

Just nu, i mina söta sovshorts, hahah riktigt charmig outfit va?
 

 

 

Av Zanni - 30 juli 2012 14:50

Drar ju till spanien i övermorrn så måste akutshoppa lite, så har kikat runt på lite olika hemsidor nu, hittat lite grejer också.. Hoppas bara jag hinner ut och shoppa lite snabbt imorrn, annars får jag väl ta allt i spanien, funkar ju?  Kände iaf att de var perfekt att fylla på min lovebasket med lite sommarsnyggt nu -   Några toppar, shorts, gulliga klänningar och några bikinis under 100 lappen, skitbilligt ju? Ska nog beställa hem allihoppa, dock kommer dom väl inte hinna hit innan jag sticker.. Menmen. Men kika in där ni och se om ni hittar nåt, följ gärna mig också! - ZANNIOFSWEDEN LOVEBASKET


Litet smakprov på vad som finns, klicka in på zanni-of-sweden.mylovebasket.com för massa mer


       


Av Zanni - 30 juli 2012 12:13

Dagens blogg tävlingen vart lite fail den här gången hehe, jag glömde publicera oså.. Men nu har jag iallfall valt ut en vinnare - Och det blev söta Helena, grattis till dig tjejen! Hoppas du blir glad  --> heleena.blogg.se


 



Av Zanni - 30 juli 2012 10:59

Goooodmorgon sunshines, vad gör ni?! Själv ska jag fixa en stor smoothie och lägga mig ute i solen några timmar, måste ju vara ännu brunare innan jag drar till Nerja..   Nu är det ju bara 2 dagar kvar - Tänk att bara kunna gå upp på morgonen, käka en god frukost, dra ner till stranden/poolen, ligga där och äta massa glassar, sola, shoppa MASSOR ska jag också hinna med.. Längtar sjukt! Ska ni göra nån härlig utlandsresa sötisar?

 

     

Av Zanni - 29 juli 2012 20:57

Jag har tänkt på en sak, ganska mycket faktiskt, allt ideal ni vet? Att man ska vara så jäkla perfekt, smal,träna, snygg, pengar, nya kläder, 1000 vänner, likes på alla bilder, stor blogg osv.. Ah ni förstår vad jag menar. Sen dehär med att folk redan i min ålder (12/13 år) ska hålla på och äta så nyttigt, träna massor och allt dedär, jag menar de kan ju inte va så kul? Att sitta och tänka sig för vad man stoppar in i munnen, för godis & sötsaker kan man ju bara inte va utan? HAHA  Och det är ju ännu sjukare att tänka på sånt i denhär åldern. För det är ju just nu vi ska leva livet fullt ut, träffa nytt folk, springa runt och vara helt galen haha.. leva det livet man vill leva helt enkelt! För de kan ju vara olika, hur vi vill leva alltså.


Men som jag sa, lev de livet du vill leva! Visst, jag tränar ibland, men de är bara för att jag tycker de är kul & om jag har lust  De är så de ska va, träna om du vill och tycker de är kul. Annars kan du bara skita ire. Jag vet att livet blir mycke roligare om man bara fokuserar på allt man har & de man trivs med, inte att tänka "ät inte dendär chokladkakan jag kommer bli fet" eller typ "omg, hon/han är mycke snyggare en mig, värsta perfektionen ju". Eftersom att de ända som egentligen spelar någon roll är att du mår bra & trivs med dig själv! De är bara att köra hurrni, LOVE YOURSELF YOU ARE BEAUTIFUL! 

 

     



Av Zanni - 29 juli 2012 20:28

Eftersom jag hadde så jäkla bråttom imorse så hann jag knappt fixa mig, så drog bara på mig en enkel tröja, ett par ljusa shorts, la på lite mascara och satte upp håret lite snabbt.. Tyckte de blev rätt bra ändå  Enkelt är snyggt


 



Av Zanni - 29 juli 2012 20:10

Hadde feeeett bråttom iväg förut idag, skulle möta upp bästis för en fika med massa snack om liveeet typ, älskar verkligen livet just nu, allt är perfekt - Sommarlov, världens bästa människor runt mig, spanien snart, massa shopping osv, allt man kan önska ju?  Hände inte så mycket mer sen, kikade runt i lite affärer, Anna småshoppa lite och sen promenera vi bara runt och snackade nån timme i härliga stockholm, + några galna skrattatacker HAHAH, aldrig skrattat så mycket, gash! Hoppas ni också haft de skönt och garvat massa, för de är så de ska va nu på sommaren. Ellerhur?  PUSS


 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards