♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under juli 2012

Av Zanni - 28 juli 2012 09:13

Isabelle Strömberg har ju äntligen fått en ny design, kikade nyss in på henns blogg och fick nästan en liten chok.. Headern & designen känns inte riktigt som hennes stil tycker jag, så en liten diss till de :(  Dock är hon så sjukt vacker så allting blir ju bra tillsamans med henne? Men ah, vad tycker ni, hiss/diss till Isabelles nya design?


 

Av Zanni - 27 juli 2012 21:41

Heeeej älsklingar, direkt efter att jag skrev inlägget "goooodmorgon" i förrgår så ringde bästis, så snackade vi ett tag och bästämde att jag skulle åka till henne - Vi hadde inte setts på typ 1 vecka så hadde asmycke att berätta för varann, alltid lika skönt ju  Sen har vi bara chillat runt, lunchat på olika stället, fikat massor, snackat, myst, småshoppat lite, solat, tränat + att vi har suttit på banken nån timme för att fixa med Annas kort (suck..) Vi har hunnit med att skrämma småbarn, sola solarium och haft dansshow på busshållplatsen mitt i natten också, shit ni skulle sett oss.. Helt galna, HAHA så snacka om nice dagar? Älskar dej världens bästa vän ♥ Idag så var det så jäklans fint väder så vi började dagen i solen på balkongen i några timmar, sjukt brun nu hihi! Heeett  Sen fixade vi oss lite snabbt, och åkte in mot soliga stockholm & så träffade vi älskling en stund ute innan vi drog in till kungsträdgården, fikade osv.. Galet härlig dag med andra ord, kärlek till svensk sommar, och extra till stockholm! Så underbart  Vad har ni haft för er dessa dagar då? Hoppas ni haft de lika bra som mig! 

 

Här kommer iaf lite bilder från helgen. Usch, jag måste verkligen bli bättre på att ha med mig kameran! Lovar babes

             

 

     

Av Zanni - 27 juli 2012 21:24

 

Av Zanni - 27 juli 2012 20:56

Vet att jag uppdaterat KASST, men har haft sjukt mycket o göra haha, streeeeess.. Men sen har jag ju haft galet kul också, så de gör inget  Ska berätta allt sen! Tänkte bara slänga in dagens outfit sålänge,  magtröja från bikbok, shorts från replay & vezzanoväska (HAR LAGAT DEN, WHOOP) Vad tycks babes?

 


 

 

 

Av Zanni - 25 juli 2012 12:48

Vaknade alldels nyss, satt uppe hela natten och kollade på pretty little liars.. Var helt galen i de förut, har typ fått ett "återfall" nu? Haha   Iaf! Måste åka in till stan en sväng nu så drog bara på mig ett par jeans och en t-shirt, fixade en snabb smoothie så nu är jag klar, slog rekordtid igen? Ohyääs! Har inga planer för dagen så allt är lite öppet, fortfarande sugen på grönan hehe, men vi får se! Vad gör ni sötisar?!

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Zanni - 24 juli 2012 23:15

 

Ni brukar ju gilla när jag lägger upp sånnahär "10 saker ni inte visste", så kör på det igen!  


*Jag älskar mat, HAHA maten är min bästavän. Nejmen när jag är hemma går jag typ och äter hela tiden, jag kan tillexempel inte blogga utan att äta.. Och jag som skulle satsta på beach 2012?


*Jag är skitmörkrädd, alla mina vänner mobbar mig. Men jag kan inte hjälpa det, de är asjobbigt haha 


*Folk uppfattar mig oftast som största bitchen, jätte dryg osv innan dom känner mig.. Men de är bara för att jag säger allt rätt ut, så om jag inte gillar nån - då säger jag det, och så sprids de massa rykten och blabla..


*Jag KAN inte spara pengar, det är totalt omöjligt.. Så jag måste alltid tigga av mina föräldrar, vilket dom verkar vara rätt less på :(


*Jag älskar att nysa, haha de är fett skönt.. Gör det dessutom typ jämt


* Jag har världens bästa pojkvän, just so you know ;)


*Jag är typ pedant, hemma hos mig själv iaf.. Måste alltid ha städad hehe!


*Jag är halvt från costarica, stolt latino 


*Jag får alltid som jag vill, för tillsist så vinner jag alltid haha.. Inte för att låta bitchig, men när jag verkligen vill ha något.. Då ger jag mig inte förns jag fixat fram det!


*Jag är typ beroende av oboy, helt galen i det iaf.. Hahha, fett fjantigt!


     




Av Zanni - 24 juli 2012 21:18


Lovade ju att visa er massa bilder på mitt nya rum, så här har ni - Hittils har vi bara målat om från grönt till rosa, rätt stor skillnad va? Haha jag är iaf galet nöjd, ni vet ju att min favoritfärg är rosa? Hihi  Förutom att vi målat om så är det ända vi gjort att möblera om, så det vi har kvar är ju att köpa nya möbler oså, men vi väntar med det till hösten. Så låter det va såhär så länge, funkar ju, de ända jag måste fixa är en spegel.. Viktigaste ju? Hehe *blink*


 

   

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards