♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under juli 2012

Av Zanni - 22 juli 2012 22:59

Älskar ju att höra mina kära läsares åsikter, så tänkte göra så att jag lägger ut några outfits jag haft dom senaste veckorna och så får ni rösta vilken som är er favorit? Ni gillade ju sist jag gjorde det, så tänkte köra på det igen  Yees - så vilken är eran favorit av alla dessa? (som vanligt så får alla som röstar en länk!)


   

Av Zanni - 22 juli 2012 19:05

Hello snyggingar, allt bra eller? Med mig är det sådär,  trött oså efter en hel dag, har ju sprungit runt på massa lager och letat grejer, sen käkade vi sushi lite snabbt på vägen hem - tror dock jag blev lite "matförgiftad" av den? Mår illa nu också :( Men jag har iaf haft fullt upp idag, så därför är uppdateringen lite halv.. Men tycker jag hållt den uppe ganska bra ändå? Jaja, nu ska jag ta en alvedon och försöka bli lite bättre.. PUSS


     

Av Zanni - 22 juli 2012 16:19

Springer runt på bauhaus igen och kikar på lite nice speglar oså till mitt rum.. Ska försöks övertala pappa ifall vi inte kan ta ev sväng till Ikea oxå? Hihi vi får se :D vad gör ni sötisar?

Av Zanni - 22 juli 2012 15:00

Tänkte ge er en fett bloggtips! Nån som läser Joakim Linqvist blogg? Annars måste jag verkligen tipsa er om den  En skitsnygg kille som bloggar om sitt liv, massa mode, festivaler, fotto osv.. Har verkligen fasnat för hans stil & sätt att skriva, riktigt bra blogg! Så kika in där hurrni, ni lär ju inte ångra er.. joakimlindqvist.com


 

Av Zanni - 22 juli 2012 13:06

Vaknade upp med världens härligaste känsla, mitt rum är roooooosa!  Eller det är inte riktigt klart, färgen tog slut så vi har en vägg kvar.. Men snart så, är grymt nöjd med färgen iaf. Superhärlig! Kände mig bara så ofräsch så startade morgonen med en långdusch, så nu är jag pigg & nyduschad hihi, bästa starten? Lätt! Ska ta nåt enkelt till frukost nu medans jag låter håret lufttorka och sen fixa mig lite.. Så det är min morgon det, hur har ni det älsklingar? 


 

Av Zanni - 22 juli 2012 01:44

Kröp precis ner i sängen, ligger och lyssnar på massa gammal musik.. Typ som "i've been loving you too long" så himla underbar! Har ni hört den? Hehe eller kanske bara är jag som har skum musiksmak?  Men iaf, ska snart lägga ifrån mig datorn och försöka somna med massa sms från min älskling, hihi saknar honom redan! Lovar iaf mycket bättre uppdatering imorrn babes, supertaggad nu igen - tror bara jag behövde en liten "paus" ni vet? Men det blir asbra oså imorrn  Nej nu ska jag sluta skriva och sova istället, puuuooosss!


 Bjuder på 1 riktigt snygg webcam bild också, bara för att jag är så underbart snäll? Ellerhur?

    

Av Zanni - 21 juli 2012 21:26

Haft världens bästa dag hos älskling, bara myst massa, snackat oså.. Bakat har vi också gjort, hihi fett stolt  Fick förresten flera komentarer av nån tjej som sa att hon inte trodde på att Olle fanns, HAHA tror ni seriöst att jag ljuger om min pojkvän? Herregud, dessutom har jag lagt ut bilder på oss flera gånger? Kika lite längre bak i arkivet så hittar ni nog. Kan försöka ta lite nya sen också, om ni vill?  Men ah.. Vad har ni gjort idag då? Nåt kul säkert!? Iaf! Kom hem för nån kvart sen och har bara hunnit gå ner till Ica och köpt lite glass, så sitter just nu i kvällssolen med en fet skål glass & bloggar lite, big loooove ♥ 

 

 

Av Zanni - 21 juli 2012 14:15

Bjuder på världens underbaraste låt, helt kär i texten  Håkanmusik är typ sommar för mig, så jäkla härlig!


PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards