♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under juli 2012

Av Zanni - 16 juli 2012 00:25

Färgade ju Kamalas hår igår, eller vi skulle egentligen bleka det.. Men vi tog typ fel färg haha, så det blev bara lite ljusare. Jag kanske inte är världsbäst på att färga hår - menmen, blev ändå rätt snyggt, min Kamala passar i allt!  Hon är btw den jag känner som haft flest hårfärger, allt ifrån svart till blondt & typ rött! Häftigt va? Här kommer iallafall några före & efter bilder på hennes hår, tycks? 

 

   

Av Zanni - 16 juli 2012 00:15

"Men om du får alla pengar du behöver av dina föräldrar då måste ju de vara rätt mycket pengar. Eftersom du typ shoppar varje dag, din blogg är fin och bra men ibland är det jobbigt att du gör massa inlägg om att du har köpt massa saker och att du ska göra massa kul saker. För alla kan inte göra det och ibland känner jag mig lite dålig och att jag inte kan göra allt som du kan, bara så att du vet. Kram"

 

 Svar: Nej jag får inte så mycket, cirka 800 i månaden och sen lite extra ifall jag hjälper till med något, ska på bio eller så, funkar asbra för mig  Dock kan jag inte sluta lägga upp bilder på shopping eller sluta skriva om vad jag gör på dagarna. Eftersom att de är det en blogg går ut på haha, och dom flesta vill att jag ska visa min shopping! Så sluta läs ifall det stör dig, puss! 


"varför tidinställer du inlägg för? kollade din blogg igår runt 11 och då fanns inte det andra inlägget, och nu när jag kollade på morgonen så fanns detta inlägget och det andra. palla dig.!"

 

Svar: Haha det gör jag aldrig! Just den dagen måste det varit något strul med bloggplatsen, för mina inlägg publicerades inte. Så "om-publicerade" dom på kvällen istället. Bra va?


"Var gör/får du dina headers ifrån? "


Svar: De är www.nattstad.se/ssaga som fixar mina designer! Så snacka med henne, en header kostar 50 kronor förresten.. 

 

"vad har hänt med pontus din hund du skriver inte merr om honom? :) "


Svar: Min blogg handlar om mitt liv & mina intressen, inte min jäkla hund! (bilden är skitgammal)

 

 

Av Zanni - 15 juli 2012 23:38

Kör på ett länkbyte nu igen, med en kille denhär gången! Visst är det grymt med killar som bloggar?  Bloggen är dessutom asbra, så att kika in där är ett absolut måste.. Vafan väntar ni på babes? ---> www.nattstad.se/Emiljoltt


 





Av Zanni - 15 juli 2012 18:24

Känns som om halva rummet är nerpackat, dock är garderoberna fortfarande fulla.. Och ni ser ju hut mycket som ligger framme? Börjar seriöst undra när jag rensade alla kläder sist. Ska kanske fixa en bloppis åt er, skulle de va kul?  Nu måste jag fortsätta, hörs när jag är hemma i stockholm babes!


 

Av Zanni - 15 juli 2012 17:14

Bjuder på en lite stressig videoblogg, HAHA varför är det så svårt att snacka med kameran? Jag blir alltid så fjantig + att jag pratar skitsnabbt och med nån konstigröst. Får ta och skärpa mig snart! Men ibland måste man ju bjuda lite 




Av Zanni - 15 juli 2012 13:50

Vaknade precis upp här hos Kamala, vi drog hit lite fler tjejer igårkväll och de spårade kanske lite, hahah.. Berättar senare! Måste bara komma hem först, puss sålänge <3

 

:D

Av Zanni - 14 juli 2012 14:40

Har precis fixat klart oss, städat upp allting hann vi också med.. Haha vi har rotat runt bland varandras kläder, smink, skor och massa annat fixx hela morgonen. Kaaos? OHJA! Älskar att vara tjej hihi! Bästa som finns måste ju nästan vara att fixa sig till världens högsta musik, dansa runt helt galet och bara skrika. Jag får sån jäkla energi av det haha  Ska iallafall ut för en till "photoshoot" med Kamala nu, hon är så grym! Hoppas på några bra bilder till min nya design som snart kommer upp.

 

Förresten.. Har en fråga till er - Vad är dom flesta av er, tjej eller kille? Tror att de är mest tjejer va? Skulle bara va lite kul att veta, ifall jag ska ge några tips för er killar nångång, ifall det är nån som läser vill säga?!

 

 

Av Zanni - 14 juli 2012 00:30

Tjeeeeeena på er mina sötnosar, ligger just nu lite smått död på Kamalas säng och försöker hitta på något att göra, några tips kanske? Vi har sprungit runt genom hela stan och letat efter några grejer, tillslut hittade vi det haha.. Sen missade vi bussen också, och när nästa tillslut kom så glömde vi såklart gå av på rätt station. Så vi blev tvungna att gå några kilomeneter och sen stå och skrika till några randoms på andra sidan vattnet att dom skulle komma och hämta oss. Sen var vi hemma, snacka om jobbig väg - och gissa ifall jag har ont i fötterna? Säger en sak, gosh :( Haha nejmen nu kom vi hem för nån timme sen och har bara chillat lite oså.. Skönt de, att ha sådär galet j*vla kul (som jag haft idag haha) tar ju på krafterna  Åh va jag saknat min Kamala!


Två bilder från dagen också, vi mötte Edward lite snabbt i stan så vi tog bussen med honom tillbaka. Och en vi tog medans vi väntade på båten, tyckte den vart ganska fin hihi!

   




PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards