♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under juli 2012

Av Zanni - 2 juli 2012 11:46

Hände världens skummaste sak nu här på morgonen, jag hadde värsta paniken haha.. När jag vaknade så var min väckarklocka utdragen, skitskumt, alla dörrar i hela huset var stängda, alla sängar var bäddade, dörren låst, helt orört liksom. Och dessutom så var allas mobiler kvar här hemma, fatta hur rädd jag blev? Nu är dom tillbaka, haha dom hadde vart ute med hunden.. Men sjukt skumt var de. Iaf, ska kolla upp lite bussar till stan nu, grymma planer för idag! Men vi tar de i nästa inlägg, hehe förresten! Godmorgon babes 

 


Slänger in en random bild från vårt hus haha, älska svensk sommar 


 


<3

Av Zanni - 1 juli 2012 21:13

"Alltså du bara förstår inte Zanni! Kolla på dig själv, hur söt och gullig som helst, Man verkligen dör på riktigt. Säkert flera hundra tusen är avundsjuka på ditt utseende. Herregud kan inte få bort mina ögon från dig. Förlåt men asså jag vet inte vad jag ska göra. AH! Så jävla söt du är, ditt leende dina ögon dödar verkligen, fattar bara inte att du inte kan inse det. Och alla som hatar och kränker dig hatar att se dig göra allt som dom inte kan göra. Dom hatar för dom inte har ett sånt fint utseende. Snälla DÖDA MIG!

 

Btw, läser din blogg varje dag och beundrar dig upp till tusen. Du är min förebild! <3"

Igentligen, hur sjukt är inte detta? Att någon har lagt ner minuter av sitt liv för att skriva denna text till MEJ? Ni är så jäklans underbara älsklingar, blir så grymt glad när ni skriver/skickar idolbilder. Känslan är obeskrivlig för mig, får alltid feeeetaste leendet iallafall, ni är bäst! Tack för allt, fortsätt såhär så lovar jag massa nytt & kul i bloggen. Min mail: zanniblogg@live.se

 




Av Zanni - 1 juli 2012 18:59

Sitter ute och käkar grillat med familijen, äkta sommar för mig!  Min syster kom i förrgår också, hon har hjälpt oss måla om huset. Men iallafall så är hon utbildad massör så jag ska få massage ikväll, hehe man måste ju passa på när hon väl är här. Skulle ju egentligen ut, men det sket sig IGEN, så det blir massage istället haha.. Vad gör ni ikväll sötisar, hoppas ni får det grymt så lovar jag mer uppdatering strax 

 

 

Av Zanni - 1 juli 2012 15:01

Känner mig lite småstolt nu faktiskt, jag har stått och sålt massa gamla leksaker, kläder osv i två timmar - gissa hur mycket jag fått ihop? Typ 800, haha ganska skabbigt att människor köper andras gamla kläder? Skulle aldrig jag göra, menmen, jag får pengar så de funkar ju HAHA  Behöver verkligen pengar just nu för att fylla på sommararderoben rätt rejält hehe, speciellt nu innan jag åker utomlans!

Men känner mig lite sliten efter att ha stått ute i solen hela dagen, så ska springa ner till poolen och ta ett snabbt dopp och käka lite jordgubbar, mys! Nu ska jag iaf ringa bästavän och kolla vad som händer ikväll? Bloggar innan jag drar ut, vart de nu blir..


 

Av Zanni - 1 juli 2012 09:50

Ska iväg med mamma och sälja alla mina gamlaa grejor som bara stått och skärapat här hemma sen jag slutade typ, 2:an? Haha ska faktiskt bli skönt att bli av med allt, + att jag blir några hundra kronor rikare, hehe och de behövs ju alltid!  Kör på en repris på en outfit jag hadde för några veckor sen, tröjan är från hollister och shortsen är från Replay (finns inte i sverige). Som sagt, enkelt är snyggt, ellerhur? Hihi, bloggar när jag kommer hem. POOUUSSS UPDATE: HAHA tydligen så fanns replay i sverige, känner mig efterbliven..


     

Av Zanni - 1 juli 2012 09:18

Startar dagen med en supergod frukost, gick upp vid 8 imorse så det förtjänade ja väl? Ska iväg med mamma strax, berättar i nästa inlägg!  Godmorgon förresten.. 

 

 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards