♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under juli 2012

Av Zanni - 3 juli 2012 23:04

Är du desperat efter bra appar till din mobil? HAHA det är väl alla, så tänkte tipsa om några bra appar till er.. Låter det bra eller? Säg till ifall jag ska lägga upp fler så fixar jag det, som jag brukar säga - allt för er babes  


  Stranger.seHaha asrolig app ifall du har tråkigt och bara vill sitta och driva med någon radom, typ som omegle. Fett nolife men ah som sagt, askul!

  Sfbio - Boka biobiljetter osv i telen, bra om du har bråttom eller så..

  Frametastic - Sätt ihop collage

  Period Tracker - Låter skitskumt, men det är superbra - en app som håller reda på när du ska få mens, haha

 Svenska skämt - Massa olika skämt bara, perfekt ifall du sitter på typ bussen och har tråkigt.. 

   Labelbox - En app där du kan lägga till text på dina bilder, finns massor utav typsnitt att välja på också! Sjukt bra!

     Daglig workout - Massa bra träningstips, övnigar osv. Finns typ tusen stycken sånna här "workouts", armarna, benen, magen, rumpan osv..

  Pixlr-or-matic - Världens bästa redigeringsapp, efter instagram dårå.. Exepmel på en bild jag redigerat där:

    


Av Zanni - 3 juli 2012 21:45

Tjenare snyggingar, saknat mig idag? Har saknat er iaf, blev massa strul med datorn imorse så kunde därför inte blogga något. Tänkte att jag kunde mobilblogga lite istället men vi fick bråttom iväg så ah, måste berätta om gårdagen/idag, haft de bäst  Låg uppe och kollade på Wallander hos bästavän hela natten igår, fixade massa gott käk, snackade massa och bara myste, tejtid ni vet! Kvällen avslutades med massa garv och deeeeptalk i sängen ända till klockan 5 ugnefär haha, världens underbaraste vän det, lätt! 


Iaf så vaknade vi runt 12 idag av att det var så jävla stark sol ute, så vi la oss och sola på balkongen i några timmar, dunkade musik tills grannarna undra vafan vi hållde på med haha. Blev grymt brun också, niice!  Vi fixade oss lite snabbt sen och drog ner på stan, köpte massa donken och satte oss vid maren och sola, börjar bli en standard hehe.. Men sen tog vi iaf bussen in till Heron, igentligen bara för att de finns waynes och världens skönaste fåtöljer där, nolife? Ohja! Oj, nu har jag skrivit värsta bibeln till er, den som pallar läsa borde få pris.. Men de får ni inte! HAHA nejmen, nu sätter vi punkt tycker jag. Puss!

 

            '

 


       

 

Av Zanni - 2 juli 2012 23:45

 

Av Zanni - 2 juli 2012 21:21

Blev ju som vanligt lite shopping, höhöh men jag kan ju inte låta bli. Vad kallas de nu igen? Shopaholic? HAHA, ohja   Nejmen, vem är inte de? Blev iallafall en supersöt blus från Vero moda, kommer änvändas grymt mycket, för visst var den snygg? Passar till nästan allt också, toppen! 


    

Av Zanni - 2 juli 2012 20:46

Kom precis hem hit till Anna efter en grym dag ute, så jäkla skönt att det äntligen är sommarlov, de är liksom nu allting börjar, lovar mig själv att jag ska göra sommaren 2012 till något som verkligen är värt att minnas, kommer bli så grymt! Och som sagt.. det har bara börjat  Iaf! Vad har hänt idag? Vi hadde ju tänkt och dra till stranden men de blåste lite för mycket så vi sket i de. Istället drog vi och käka lite (massa) pizza och snacka lite deeptalk, lite senare kom Kalle och Adam dit också. Vi köpte med oss lite choklad, jordgubbar oh sånt mys och satte oss vid maren och chilla lite innan vi skulle iväg till polisen och fixa pass åt Anna. Jo juste, sen hann vi med lite shopping också, fick meden supersöt blus, visar sen! OCH SEN HAR VÄRLDENS BÄSTA GREJ HÄNT, OLLE KOM HEM IGÅÅÅÅÅÅR SÅ JAG SKA TRÄFFA HONOM I VECKAN, FATTA UNDERBART JUUU?? HIHI SAKNAT MIN ÄLSKLING SÅ MYCKET! ♥ 


Bjuder på några bilder från dagen, HAHA fett tråkiga men de va dom ända som togs


 



   

Av Zanni - 2 juli 2012 15:45

Många frågar ifall jag har instagram och om man får följa mig där, självklart så får ni följa mig! Blir bara glad, uppdaterar med massa bilder varje dag, så ifall jag inte hinner uppdatera bloggen så kan ni alltid kolla min instagram hehe.. nandinifanabel heter jag där, följer såklart tillbaka också, älskar att se mina söta läsares bilder hihi! 


 

Av Zanni - 2 juli 2012 12:16

Hur har eran morgon varit sötisar? Hoppas iaf ni haft det bättre än mig  För jag har haft en j*vla pissmorgon, började med de jag skrev i förra inlägget haha, sen kunde jag inte duscha, bråkade med mamma och massa skit, allting har liksom bara krånglat :( Dessutom har jag en riktig fuldag, tror allting hänger mest på det, för när jag känner mig ful mår jag inte bra, HAHA fucklife. Blev iallafall en enkel outfit,  shorts från replay, och en tröja från som pappa skickade till mig medans jag var på ivars, tycks? Fantasilöst och tråkigt, jag vet!


Menmen.. Sånt är livet - nu ska vi va posetiva! Eftersom det är så fint väder så ska jag Anna, Kalle och Adam iväg till nån strand och chilla, sola, snacka massa och bara njuta av att de är sommar hehe.. Så det är dagens planer, blir nog supermys! 

 





PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards