♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under december 2012

Av Zanni - 1 december 2012 15:15

Har har ni - ursäkta min förkylda och tillgjorda röst och att jag petar mig i håret.. Annars är jag nog rätt normal för engångs skull ;) 


Av Zanni - 1 december 2012 14:30

Plockad ut tre outfits jag haft de senaste veckorna, tänkte bara säga till er som alltid har svårt att bestäma kläder - enkelt är snyggt! Fyll bara på garaderoben med lite stickade tröjor, hoodies och söta blusar + baslinnen såklart. Köp ett par svarta jeans och sen kommer du kunna känna dig snygg varje dag. Så funkar det för mig iaf  Vilken av dessa tre tycker ni är snyggast btw?

 

 



Av Zanni - 1 december 2012 13:17

Tänkte berätta dagens planer lite snabbt innan jag hoppar in i bilen och åker iväg - jag, mamma och min brors flickvän ska på nån teater ikväll, sen ska vi käka middag hemma i deras nya lägenhet och sova där. Emilio har lovat mig att vi ska kolla på sagan om ringen eller starwars, favoriterna!  Så ser dagen alltså ut, fast nu ska jag först till stan och shoppa lite julklappar, eller så åker jag direkt till min bror? Isåfall går jag ut och leker i snön, haha, visst är det en sån sak man bara inte kan bli för stor för? Tycker jag iaf ;)


 

Av Zanni - 1 december 2012 12:26

Jag är så himla trött på mina slitna och ojämna naglar så bokade tid på en salong igår, behövde få dom jämna och fräscha igen! Så nu ska jag sluta ha lös och gelenaglar och låta mina egna växa ut istället  Hon målade som med rött glitter för lite "jul-känsla" hihi, visst blev de fint?


Köpte med mig en sjukt bra nagelolja där ifrån också, den finns nog på alla nagelsalonger och kostade ca 250, räcker länge så det är värt ;)

   

Av Zanni - 1 december 2012 11:41

   

Vilken underbar känsla att vakna upp i värsta vinterparadiset på första december? Dubbelt så mycket snö här på landet som inne i stan  Kom hit igår efter jag varit och fått min manikyr, hade bara myskväll med mami och kollade massor av filmer, hur härligt som helst. Iaf så startade jag min decembermorgon med att hoppa i ett riktigt skumbad med doft av kanel hihi + julmusik i örona! ;) Nu har jag gjort mig riktigt fräsch - ska hitta en snygg outfit och sen kolla nya julkalendern, helt glömt bort att det börjar också! Förövrig så har jag ett fullspäckat schema idag, vi hörs! NI ÄR BÄST 



PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards