♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under december 2012

Av Zanni - 22 december 2012 22:38

Vad gör ni?.. Åh det är fett spännande nu 


 

Av Zanni - 22 december 2012 21:34

Uppdateringen har ju varit lite halv idag, ni får ursäkta mig - men det är ju rätt mycket att fixa med såhär i juletider? Hihi, fast jag älskar det, ända bra grejen med vintern, och ända tiden jag vill ha snö - direkt efter jul kan den gott försvinna  Haha, iallafall så åkte jag och käkade lite lunch med papput inne i stan efter mitt godmorgon inlägg.. Han hade först varit ute och köpt lite julklappar och jag vart nöjd över påsen i hans hand  


Är det bara jag eller känns bloggen rätt trist just nu? Ni får gärna komma med lite bättringsförslag! Sålänge tänker jag lägga mig i sängen och kolla på en film, imorgon är det fullt på schemat så måste ta de lungt ikväll. PUSS (bild från exakt ett år sen)

 

Av Zanni - 22 december 2012 18:32

*Marinblå longchamp väska

* Grå kabelstickad tröja från Gant

*Glossybox

*Gucci rush 2

*Presentkort på salong för ögonbrynsfix

*Pälsbollsmössa

*Lushprodukter 

*Pengar såklart 

;););)


             


Av Zanni - 22 december 2012 13:39

Har legat i sängen och kollat en massa filmer hela morgonen.. Njuter av jullovet liksom ;) Vet inte riktigt vad som kommer hända idag, får ta det lite som det kommer - snackade lite med Tove förut så får vi se om vi kanske träffas. Jag har faktiskt några julklappar kvar kom jag på, så måste fixa det idag och sen är jag rätt sugen på att gå på bio. Men som sagt, får se.. 


Idag tänkte jag börja med att ge er ett litet frukost tips - ni vet när man är utomlands och beställer in såndär färskpressad apelsin jucie och bara ryser hur god den är? I varje fall så är det hur enkelt som helst o göra själv hemma i sverige, köp hem lite saftiga apelsiner och använd en såndär vanlig citron/apelsinpress för att få ut juicen. Åh det är så jäkla gott, dricker det jämt till frukost och det gör mig hur pigg och glad som helst, fett tips! 

   


     

Av Zanni - 21 december 2012 21:22

Som sagt så träffade jag Anna tidigare idag, vi drog och satte oss på fåtöljen i slussen, beställde en varsin varm choklad, morotskaka + en massa allmänt tjejsnack ;) Satt där i säkert nån timme innan vi åkte in mot city och kollade i en massa butiker, ååh vad jag längtar till mellandagsrean alltså.. Satan vad mycket jag ska shoppa! Iallafall, sen åkte jag hem, duschade, kollade några avsnitt av julkalendern och tjatade på Anna att hon skulle lägga ut bilderna så att jag kan blogga.. Så här har ni! Haft en bra dag btw? 

 

 

 

 

Mina julklappar  ↓ du är världsbäst knorven, loveu!


        

 

Av Zanni - 21 december 2012 18:52

Åh vad skönt, kom precis ur duschen - fick massa skönhetsgrejer av bästavän i julklapp idag, ansiktsmasker, kroppsscrub och lite sånt, så jag känner mig extra fräsch hihi  Ska jag visa er allt sen? Jag väntar på att Anna ska ladda upp bilderna från idag så lägger jag ut några + berättar lite kort om dagen? Blir de nice, hoppas! 


Just nu, underbart 

 

Av Zanni - 21 december 2012 12:59





Anna kommer upp hit snart, hon fick också precis jullov så vi tänkte fira lite - gå till nåt mysigt fik, ge varandras julklappar och sen gå och kolla i lite butiker eller så? Vi ska ta lite coola bilder på ett asballt ställe sen också, har alltid velat ta en snygg header bild där, så hoppas verkligen de blir snyggt ;)


                

Av Zanni - 21 december 2012 12:21

Fixar håret och är glad över att jag lever, PUSS ;)


PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards