♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under december 2012

Av Zanni - 25 december 2012 00:29

Bjuder på lite bilder från min instagram - haft en underbart mysig julafton, tack vara min underbara familj. Massa god mat, fina klappar, prat och tv-tittande, haha! Vanlig julafton helt enkelt, fast julklapparna var ännu bättre än dom brukar :D Och jag har ju inte ens fått alla än, har ju alla mammas och släkten på hennes sida kvar, spännande.. Bjuder på lite bilder från min instagram, + dagens outfit. Körde bara på ett par vanliga tights, en röd tröja och knästrumpor, blev snyggt tycker jag :D Aja hur har ni firat jul då? Berätta gärna i en komentar, vore ju kul och få höra massa olika familjers traditioner! GOD JUL IGEN MINA FININGAR!

   

 

 

 

Av Zanni - 24 december 2012 13:38

Vaknade helt hyper imorse, vem är inte det på julafton egentligen? Jag är fortfarande likadan som när jag va 6 :DVaknade precis lagom till julkalandern, så låg kvar en stund innan vi gjorde frukost. Åt det framför tvn och nu har jag fixat mig lite, kan visa er lite bilder senare? För nu vill jag bara umgås med min familj och njuta av att de är jul ;) Ger ni mig ledigt eller?

 

Av Zanni - 24 december 2012 13:15

God jul igen! Är inte så mycket för Justin beiber, men den här låten ger så bra julkänsla hihi

Av Zanni - 24 december 2012 00:18

God jul på er världens finaste bloggläsare, eftersom julen är en tid då man ska vara kärleksfull och ärlig så tänkte jag säga att jag älskar er! Jag känner er inte, men ni är en sån stor del av mig just nu så jag kan inget annat än att, ja, älska er :D Hoppas ni får en grym julafton med massor av trevligheter! Jag ska krypa ner i soffan här hos min bror och sova strax, bloggar mer imorgon när jag har tid. Godnatt <3

Av Zanni - 23 december 2012 16:15

Var någon som komenterade min önskelista igår, efter att jag sagt att jag önskar mig en mössa med sån där pälsboll, och undrade vad jag tycker om det här med äkta päls. Eftersom det varit en sån stor snackis inom bloggvärlden så tänkte jag också svara på det nu - Jo, jag tycker verkligen att det är hemskt att man dödar för att vi människor ska få känna oss snygga. Egentligen är det inte så jätte snyggt med päls heller? Tycker JAG, men just de där mössorna gillar jag, och det är inte mycket päls på de heller, så därför känns det mer okej. Skulle aldrig falla mig in att köpa en stor pälsjacka eller så, det är bara fult och äckligt, haha! Men har inget imot de som bär sånna heller, det är deras val om de vill stödja pälsindustrin eller inte. Vi lever i ett sånt samhälle, så vad ska man göra? Hoppas ni förstår mig rätt nu, PUSS!

 


 

Av Zanni - 23 december 2012 14:30

Tänkte tipsa om filmer som är perfekta och se på julaftons kvällen eller kanske om man ska ha nån liten "mini-jul" med kompisarna ;) 


Min absoluta favorit är Love actully, har sett den minst 10000 gånger och den är alltid lika bra! 

 

Älska mig igen, kolla trailern så får ni veta lite mer om vad den handlar om!

 

New years eve som kom ut förra julen, själv har jag inte sett den, men den verkar sjukt bra - ni hör ju lite på namnet vad den handlar om? Massa kärlek, drama osv på nyårsafton ;)

 

Av Zanni - 23 december 2012 13:30

Det är  ju snart nyår nu, minns ni vad jag sa förra året vid den här tiden, nyårslöftena alltså? - Att bloggen skulle ha över 100 unika per dag, att jag skulle få idoltexter, bilder och sånt där? Nu de två senaste månaderna så har dett gått helt sjukt bra, jag har fått nya beskökarrekord varje dag och rätt mycket komentarer. Ligger högt uppe på topplistan också  Det känns så jäkla bra, året är ju ens riktigt slut än?


Jag är verkligen stolt över mig själv, är en heeelt annan person idag.. Minns att jag tyckte samma sak förra året, och så kommer det nog bli nästa år också - men den här känslan, när man uppnåt sina mål och kan känna sig stolt är grymt härlig. Ville bara säga det och tacka er. Fortsätt såhär - komentera, läs, skicka bilder, så börjar det bli dags för mig att skiva nya nyårslöften.. ;)


Haha gud, jämför den första bilden med den andra? Vilken "jag" föredrar ni?

       

 


Av Zanni - 23 december 2012 12:55

Nu börjar jag faktiskt bli lite förväntansfull inför imorgon, undra vad jag får hihi? Fast det bästa med julklappar är ju att få ge bort och göra andra glada  Vilket tycker ni, få/ge? Iallafall så ska jag dra in till stan nu och fixa de sista julklapparna, sen ska jag åka hem till min bror, sover där tills imorgon när pappa också kommer. Så vi ska baka och sånt till imorgon, yääy! Vad ska ni göra idag då, såhär innan jul? Hoppas ni får de grymt, för de ska jag!

 

 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards