♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under december 2012

Av Zanni - 17 december 2012 12:00

Nu kör jag på ett litet länkbyte - längesen ju?! Tycker verkligen ni borde kika in den är snygga bruden, hon bloggar om sitt tonårs liv i södertälje, tips, vänner, shopping osvosv? Som mig liksom!  Klicka HÄR, hääääär, på länken eller bilden för att komme till bloggen, ni lär inte ångra er 


Av Zanni - 17 december 2012 07:59

Måndag nurå, känns riktigt bra faktiskt - sista skolveckan i 2012 ju? Så sjukt jävla gwshjkehj skönt  2012 har varit bra, men 2013 ska bli bäst, ny start och allt liksom! "Tillbaka" till "ämnet", ska till skolan om typ 5 minuter, klara av det sista där den här veckan så kan man gå på lov med ett samvete. Hahah alltså jag är verkligen hype på den här veckan, längtar såååååå till nyår. Men nej, nån måtta får de va. Vi hörs, POUSS!


 


Av Zanni - 16 december 2012 18:09

..I keep it real and that's a promise. I may be whatever you wanna call me, but I'm honest. When i walk by, you stop and stare. Well, keep looking 'cause I don't care. I have my own life and style, not trying to please you or smile. When i t comest to competition, you're out. So, shut your hating self and keep me out of your mouth.

 

 

Av Zanni - 16 december 2012 15:35

...Och gissa vad jag ska göra nu? Tvätta haha, typ första gången i mitt liv, intressant.. ;) Är på bra humör iaf, dopet var så himla fint, och lilla Erik är ju hur söt som helst, ni vet den lilla bebisen som va med på min födelsedag? Bwt, vad tycker ni om dop? Jag själv tror nog inte jag ska döpa mina barn om jag får några, känner mig inte alls dragen till kristendomen så yes, men det är ju väldigt fint och mysigt så vi får se. Tänk om jag bloggar då också? Haha, tror inte det..


    

Av Zanni - 16 december 2012 09:10

Såhär ser jag ut idag på dopet - favorit blusen från vero moda, svarta jeans från carlings och sen har jag ju den rosa tröjan ifall de är kallt. Vad tycker ni? 


 

Av Zanni - 16 december 2012 08:51

Whoooop, nu ska jag faktiskt erkänna att jag är riktigt stolt över mig själv - gick upp halv 8 för att jag skulle kunna hinna blogga OCH komma i tid? HAHA  Tåget går inte förns 10 satt de känns bra! Iaf så ska jag ju på dop idag, hihi jag älskar allt sånt - dop, brölopp.. begravning höll jag på att säga men nej, usch, det hatar jag :( Hittade äntligen kläder igår också..   Det är en anledning till varför jag älskar sånt här - att få klä upp sig hihi!


Jaja men nu ska jag fortsätta blogga lite och sticka sen, PUSS 

 

Av Zanni - 15 december 2012 23:50

Säger bara godnatt lite snabbt innan jag somnar, imorrn så blir nog en supermysig dag på dopet - dock inte lika mycket uppdatering. Men jag tror ni fattar va? PUSS


     

Av Zanni - 15 december 2012 21:36

Behöver verkligen er hjälp nu snyggingar! Ska på min gudmors lilla sons dop imorgon men har verkligen ingen aning om vad man ska ha på sig? Hehe, har provat ut hela garderoben men känns som om jag inte hittar något som inte är för vardagligt eller för festligt haha.. Ge mig lite tiiiips hörrni? ;)


Bjuder på litte snigga bilder på mig undertiden, charmtroll osv

     



PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards