♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under december 2012

Av Zanni - 15 december 2012 19:47

Flera bloggläsare har frågat mig om att inte jag ska skriva vad jag tycker om dessa nya "snackisar" - att pepparkakor förbjudits på en skola och att den svarta dockan i kalle ankas jul ska klippas bort är det jag menar. Så yes, tänkte ta och svara på det ikväll  Jag har inte så mycket mer att säga än att jag inte förstår hur fasen sverige tänker? Att det förbjuds att vara pepparkaka bara för dom är bruna är väl om något rasiktiskt? Eller? Och att den svarta dockan klipps bort är ju ännu värre, herregud - det dom vill är ju att visa att vi inte är fördomsfulla eller så - nu framstår vi ju verkligen som fördomsfulla och rasistiska som INTE tillåter mörkhyade. Herremingud, hur tänker dom? Tror ingen utlänning ens tänkte på det här - men nu har dom ju faktiskt en anledning att känna sig kränkta.


Det var vad jag tycker, vad tycker ni?

   

Av Zanni - 15 december 2012 18:53

Känns ju lagom bra att man läser överallt om alla söta par som har myskväll, käkar godis och ser film just nu - och nu menar jag överallt, bloggar, facebook, instagram osv. Så eftersom det är så synd om lilla ensamma jag så drog jag och köpte mig lite godis direkt när jag kom hem, så just nu ligger jag och kollar igenom alla x-factor avssnitt - jag har ju inte alls följt det men nu har jag verkligen fastnat för det, haha.. Vad gör ni ikväll? 


 

Av Zanni - 15 december 2012 12:30

Shiiit, nu måste jag rusa iväg till tåget som vanligt? Haha jag kan aldrig passa tiden alltså ;) Nu ska jag åka för att möta upp världens bästavän. Chilla ett tag hos henne och sen kanske dra ner på stan och kolla julklappar? Får se! Ska iaf bli grymt att få träffa henne igen, saknat henne ju! Hihi, PUSSSSS OCH HA EN TOPPEN DAG


 

Av Zanni - 14 december 2012 22:00

Var ute på stan riktigt länge med pappa idag, och tillslut fick jag med honom till nk för att kolla runt där lite, flott ska de va ;) Hihi iaf så köpte vi en superskön och varm ulltröja på gant, visst är färgen fin? Lite glad på vintern såhär, haha.. Tidigare idag småshoppa jag lite smink och grejs på h&m, onödigt men underbart som jag brukar säga heh. Vill ni att jag ska visa min shopping oftare btw..?

 

     

 

Av Zanni - 14 december 2012 14:32

Hej på er babes, så jäkla skönt med fredag - dessutom känner jag mig extra avslappnad eftersom jag är klar med alla läxor, och så fick jag A på so:n idag också, stolt tjejhej  Hihi så jag slutade nyss, åkte bara hem för att lämna min väska och tog lite outfitbilder som jag tänkte visa innan jag drar in till stan - har på mig en söt blus som jag köpte på nån butik i uppsala en gång + ett par svarta jeans. Hiss/diss?


 

Av Zanni - 14 december 2012 11:45

Jätte många som bett om julklapps tips så tänkte fixa några nu, börjar med några för familjen och sen för kompisar, pojkvänner och allt de nu kan vara. Låter de bra eller? Let's start ;) 


Mamma och pappa.. Dom blir ju alltid glada för saker man gör själv, hur fult det än är haha! Så de är ju ett billigt tips ;) Annars vet jag att min mamma älskar sköna morgonrockar (frå sidenselma.se) och prodkuter frå lush, till pappa så kan man ju köpa en parfym, varm halsduk eller så? Vinglas och sånna trista köksgrejer brukar också uppskattas!

  '

Till sin snygga brorsa eller syrra så passar ju varsin jumpsuit perfekt? Ellerhur? Eller varför inte lite snygga kläder, ett doftljus, blue llume tandborste eller dataspel? Haha något i den stilen iaf!?

 




Av Zanni - 14 december 2012 08:18

Av Zanni - 13 december 2012 19:49

Ska jag berätta min förklaring till den dåliga uppdateringen idag igen eller? Nej tror ni är lite trött på det va? Haha, som vanligt har mitt schema varit fullt - kul för mig, tråkigt för er :(  Jag har varit hemma nån timme nu, var tvungen att packa till papput imorgon innan jag satte mig vid datorn. Idag har jag träffat Mathilda och sen skulle jag träffa en killkompis för att snacka lite om en grej. Men så vart de inte, jag gick till mammas jobb och väntade på att hon körde mig hem istället. Så yes - det var min dag lite snabbt. Vad har ni gjort? Något kul säkert ;) Nej nu tusan måste jag hoppa ner i badet jag precis fixat, fräscha upp mig inför helgen liksom, hihi..

 

 

   



PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards