♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under december 2012

Av Zanni - 19 december 2012 08:59

HIHIHI ALLA GÅR IN PÅ MIN BLOGG SÅ BLIR JAG SUPERGLAD, PUSS!
KLICKA >>>>HÄÄÄÄR<<<<<< ELLER PÅ BILDEN ;)
    

Av Zanni - 18 december 2012 20:16

En bästavän/En pojkvän

familj/vänner
kissie/dessie
dator/mobil/tv

cykel/moppe
Justin Beiber/One direction 
sminkad/osminkad
uggs
/varma boots

Shoppa en hel dag / ligga hemma i sängen och kolla på filmer

Platta håret/locka håret

Äta ute/äta hemma

Vaniljlatte/Chailatte

Hund/Häst
Rida/
Agility
Slöjd/Idrott


     

Av Zanni - 18 december 2012 17:17

Haha ja men faktiskt! Det känndes som värsta tortyren idag, gick runt i massa butiker på hela stan för att fortsätta min julklapps handel - h&m och allt de har ju börjat rea ut alla kläder redan nu! Satt allting kostar typ mellan 70-100, de var verkligen sjukt jobbigt att stå imot att plocka på mig allt jag såg :( Stolt att jag klarade mig, heheh nejmen nu har jag nästan alla klappar fixade och redo att läggas under granen. Känns bra, åååh nu är det ju mindre än en vecka kvar, såhäääär härligt!! 


Nu ska jag fixa en kopp glögg + lite peppisar, vad gör ni?

   






Av Zanni - 18 december 2012 12:15

Tror jag fått den här önskningen 3000 gånger men aldrig orkat fixa det hehe.. Eller jo, jag visade ju rummet i somras när det var nymålat, men det har ju gjort en del ändringar sen dess ;) Men nu har jag ju lovat att blogga om ALLT ni säger, så därför har jag gåt upp en havtimme tidigare - bara för er skull? Fatta snäll jag är, hihoo. Här kommer bilder på mitt rosa rum iaf - jag älskar det, kan ligga och kolla på väggarna hur länge som helst, när det är rosa, då är jag hemma ;) Vad tycker ni?

 

 

Av Zanni - 18 december 2012 10:46

Glömde säga godmorgon imorse, hade ju så mycket annat o blogga om? Hehe, just nu sitter jag i skolan iaf - vi ser film på svenskan, fett gose <3 aja har inge mer och säga nu, puss!

Av Zanni - 17 december 2012 21:54

Fick värsta bra ideén till imorgon nyss - men då behöver jag er hjälp! Ni får komentera exakt ALLT NI vill att jag ska blogga om imorgon, önskerubrik eller vad det nu kallas? Det kan vara en massa this or that, lite om min uppväxt, hur jag sköter mitt hår, vad jag har för smink, videos, vad vet jag? Använd fantsin  Hinner jag inte allt imorgon så fortsätter jag nästa dag, wehå det här ska bli askul - KOM IGEN NU!!!!!


 

Av Zanni - 17 december 2012 18:44

Haaaaallo bitches, läget? Shit så tuff jag lät där, fast tycker det låter bättre med bara - hej! Så hej! Jag kom precis hem från stan, mötte upp en gammal kompis efter skolan så gick vi och julklappshandla lite. Åh jag har glömt hur sjukt mysigt det är! Allt fint ljus, alla glada människor som springer runt som galningar, julmusik i alla butiker, doft av pepparkaka osv.. Julkänsla på högsta nivå, loveit  Skönt att ha typ alla julklappar fixade också, mitt ända problem är kläder - vad ska jag ha på mig liksom? Vi tog en liten fika och sen drog jag hem, pappa var på en julfest med jobbet så jag fick fixa käk själv. De vart pizza, haha men eftersom de är vinter och ett tag kvar till skolan så är de väl okej? Nej skämt! Aja här kommer lite bilder ifrån stan idag, puss!


 


   

Av Zanni - 17 december 2012 14:30

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards