♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under december 2012

Av Zanni - 13 december 2012 07:09

Saaaanta lucia allihopa! Jag hade o gå upp och lussa för Mami men så blev de inte heh :/ Men Lucia frukost får jag iaf i bilen nu, har skitbråttom! Så vi får höras senare, skönt med torsdag btw..

Av Zanni - 12 december 2012 14:16

Shulu babys, är ni i skolan nu eller? Jag hoppa den idag och jobba hemma istället, fått massa gjort så de känns ju iaf bra Nu bär det av mot stallet för lite avkoppling några timmar, åh vad jag saknat hästisarna! När jag kommer tillbaka ska jag fixa lite julklappstips och annat till er, sounds good? Yeah! Vet att ni älskar mig, PUSSSSS


Bild från morgonens hundpromenad

 

Av Zanni - 11 december 2012 17:38

Don't love too much. Don't trust too much. Don't hope too much. Cause that "too" much can hurt you so much. 


 

Av Zanni - 11 december 2012 14:30

Hann inte lägga ut bilder imorse, fick bråttom till tåget, som vanligt heh.. Nejmen - såhär ser jag ut idag, vanliga jeans, en vit tröja och rosa halsduk. Har så ont i kroppen så kände för nåt enkelt! Jaja nu måste jag dra på lektion, PUSS 

 

 

Av Zanni - 11 december 2012 11:30

Av Zanni - 11 december 2012 06:58

Godmorgon sunshines, tisdag idag.. Och ännu en pluggdag för mig, måste få allt som ska in klart den här veckan, för nästa vecka är det betyg som gäller och somsagt - jag vill ha en massa julklappar!  Såhär ser planerna för resten av veckan ut iaf, hinner inte mer än såhär så vi hörs mer under dagen istället.. Puss puss!


 


Idag - Pluggpluggplugg, gå och få naglarna fixade + blogga ;)


Onsdag - Träffa en tjej som ska köpa en tröja av mig och sen drar jag till stallet, saknat mina älsklingar! 


Torsdag - Träffa Mathilda tror jag!


Fredag - Då ska jag till pappa, men tror jag träffar Anna så får vi se om vi hittar på något.. Annars en myskväll bara.. Fan så fort skoldagarna går nu för tiden!


Lördag - shopping i think!


Söndag - julklapps shopping hehe ;)



Av Zanni - 10 december 2012 18:50

Åh vilken jobbig dag! Hadde vääääärsta långa redovisningen på biologin, men min lärare gav mig B satt de känns ju rätt bra, jag menar ju snällare och duktigare man är ju mer julklappar av tomten får man? Haha, tomtens julklappar är roligare än mamma och pappas tycker jag - dom ger än vad man behöver, tomten ger än vad man vill ha.. Hoppas på en systemis till iår  *blinkblinkblink*


Hej förresten, vad gör ni? Jag har precis tagit fram bullarna jag bakade igår och tänt lite ljus, nu ska jag ta igen alla avsnitt av julkalendern som jag missat! Hihi, PUSS

 


PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards