♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under december 2012

Av Zanni - 21 december 2012 11:52

Åh jag glömde skriva ett grattis inlägg till min bästa klasskompis, eller bk som man man också kan säga  Iallafall så fyllde hon 13 år igår - grattis igen, och hoppas du vart nöjd med den glammiga födelsedagslunchen?! Puss!


 

Av Zanni - 20 december 2012 16:29

Ååååh vad skönt! Jullov om typ en timme Så ska gå ner till bussen nu och sen fortsätta mot skolan, vi ska typ fika lite, säga hejdå till lärarna och få våra betyg.. Jag är skitnervös, men det är säkert lungt. Kanske kan visa er sen? Hihi aja, men såhär ser jag ut ikväll - pylsig tröja och en vit halsduk, perfekt! Får ni också lov idag eller? Weeeehå så himla skönt, livet leker!

 

 

Av Zanni - 20 december 2012 15:30

Som ni vet så är jag ju inget superfan av att ha klänning, så igår satt jag och kollade runt efter lite snygga och "juliga" koftor osånt - hittade denna sjukt snygga kofta från Ginatricot, tänker mig den på julafton tillsammans med svarta tights, höga vita knäsockor och en vit halsduk. Snyggt va? Ni får se hur det blir sen! Egentligen hade jag tänkt att åka in och köpa den idag till skolavslutningen, men hinner inte det så får bli till julafton istället  Ni hittar den HÄR


   

Av Zanni - 20 december 2012 14:51

Idag skulle det vart mina andra dag av två veckor i spanien ifall min låtsaspappa inte skulle fått sin hjärtinfarkt.. Åh har värsta ångesten just nu, spyr på sverige alltså vill till vääärme :( Hos min mormor i marbella är det liksom nästan 30 plus grader, och vi har typ 30 minus. Helvetesjävlabajsskitkorv. Jag skulle liksom vara ute och shoppa på VS, gå runt i shorts och bada nu? Men här sitter jag med yllekläder, feta jackor som man inte kan röra sig. Alltså min låtsaspappa är ju bra nu, men får inte flyga på 3 månader, gör så att de sker ett mirakel.. Snälla nån!


Hos mormor i somras, åh 

 


Av Zanni - 20 december 2012 08:23

Försovit mig, helvete! Måste rusa! Avslutning ikväll, hörs när jag är hemma och byter om. PUSS


 

Av Zanni - 19 december 2012 17:59

Har ni läst om att instagram ska ändra sina användarvillkor?.. Om det nu är sant, har läst lite olika här och där, men de mest pålitliga källorna tyder på att det är sant - iaf så sägs det att instagram, den 16 Januari 2013 kommer få rätt att sälja ALLA användars bilder till vem och vad som helst, utan att verken informera oss eller ge dig ersättning. Visst är det helt galet? Hoppas de inte är sant :( Om det nu är så kommer jag definitivt ta bort mitt account. Skulle ni det? Och vet ni någonting mer om det är? Sant/Falsk?

 

 

Av Zanni - 19 december 2012 12:45

Ni har tjatat & tjatat om att jag ska visa upp mitt smink och berätta hur jag sminkar mig - så nu tänkte jag för en gångs skull ordna det? Låter de bra? Okej, egentligen tycker jag de är rätt fjantigt.. Men allt för er  


1. Jag änvänder en foundation från bodyshop till hela ansiktet, speciellt under ögon - känns bättre en vanliga foundations eftersom denna inte är djurtestad. Försöker köpa så mycket smink som möjligt där! Tips till er!

2. Till ögonbrynen använder jag först och främst en brynpenna från h&m, fixar till det lite med penseln och sist så formar jag de med ögonbrynsgelet.

3. Det är mina favoritmascaror, alla finns att köpa på kicks, åhlens, h&m osvosv..

4. Till läpparna kör jag på ett rosa läppstift från makeup store, färgen heter "pretty baby" och kostar typ 200. Jämnar ut det med typ världens billigaste läppsyl, no idea vart de kommer ifrån. Så därja, dugert?  

   

Av Zanni - 19 december 2012 09:00

Godmorgon alla fina, har sovmorgon idag så gick upp lite senare än vanligt, fixade en chailatte och satte mig framför julkalender, bästa starten  På extra gott humör eftersom det här är sista skoldagen, imorgon på kvällen så får vi JUUUUUULLOOOOOV!!! 


Neejmen nu får jag bråttom igen! Vi hörs babys, PUSS

   

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards