♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under december 2012

Av Zanni - 28 december 2012 16:12

Mot stan med världens finaste Kamala.. Åh vad jag saknat henne, ska bli så skönt! Vore dumt att kasta bort en så underbar vänskap!  






Av Zanni - 28 december 2012 15:21

"Hej! Jag undrar vart du har köpt din "ugg"? Svara gärna i inlägg... Kram"

Svar: Köpte dom på Andiamo i Haninge centrum, kramis!


"Skulle du inte kunna börja skriva vart du köper allt och hur mycket det kostar? Ifall att man skulle bli intresserad själv."

Svar: Jovisst, men det känns lite "skrytigt" att säga vad allt kostar, så skriv hellre en komentar om du vill veta vad det kostar! Kram!


"Snälla svara på detta i ett inlägg!
Vad heter träningsmapparna skulle vilja ha dom me :) Tack om du hjälper med de :)"

Svar: Det är bara o söka på "Workout" i appstore så kommer de upp, det finns för ben, armar, mage, rumpa osvosv. Ingen orsak, komentarer är ju till för att svarars på? Puss!


'"Så jävla snygg jacka vad kostade den ?"

Svar: Tack så mycket! Den har kostat 1000 men nu kostade den bara 300, så passa på!


Sen var det massor som undrade vart bodyspashel kommer ifrån, köpte den på en liten affär som jag inte minns namnet på.. Ni får fråga Anna på hennes blogg istället! 

     

 


Av Zanni - 28 december 2012 13:08

 Fick ett litet ryck imorse efter att jag duschat och kollade i mitt badrumsskåp.. Såg förjävligt ut hehe, så bestämde mig för att rensa ut allt jag inte änvänder också - det blev riktigt fint faktiskt! Slängde det mesta så blir dags att köpa hem lite nya skönhetsprylar, tror jag fixar det på rean idag! Btw så tipsar jag om alla produkter på bilden, bäst!


Godmorgon/dag förresten, allt bra?  Nu ska jag fortsätta städa resten av mitt rum. Puss!

   

 

 

 

 

Av Zanni - 28 december 2012 02:35

Ligger nergosad under täcket nu och kollar ett avsnitt av One tree hill, efter det ska jag få min skönhetssömn hihi.. Känner att de behövs! Har fått massor av finnar och känner mig alltid trött, så ska bli skönt o få sova. Godnatt 

 

 



Av Zanni - 27 december 2012 22:46

Äntligen är jag hemma och kan blogga ordenligt från en dator! Saknat mig under dagen eller? Sorry men jag fick lite bråttom iväg imorse, min bror skjutsade mig till Filippa, jag, hon, Odelia & Elise hängde hos henne ett tag. Sen drog vi och köpte massa godis och sen tillbaka hehe ;) Lite senare hämtade Natalie mig och jag drog med henne hem och kolla film osv. Kom hem nu precis, är otroligt hunrig så därför får de bli ett så snabbt inlägg. Ska fixa nån pizza eller så, hörs!


 

Av Zanni - 27 december 2012 14:25

Sitter inne hos Filippa o väntar på att hon ska komma hem, dörren va öppen satt.. Haha jag känner mig som en typ inbrottstjuv eller nåt. Men iaf, Filippa och några andra tjejer kommer hit snart så då hittar vi väl på nåt. Puss!

Av Zanni - 26 december 2012 23:51

Hann ju en rätt lång runda på stan idag innan bion, så jäkla nice med mellandagsrea  Fick med mig 3 billiga grejor iallafall, en grymt snygg skinnjacka med päls från topshop, klisterglitter till min iPhone och en helt underbar bodysplash från Victoria's secret! 


     

Av Zanni - 26 december 2012 23:03

Tjaaa sötnosar, har varit tvungen att käka middag och spela nåt jävla frågesportsspel hela kvällen så har inte ens satt på datorn än. Dom håller fortfarande på med det där spelet, men jag lyckades smita, hehe ;) Jag är rätt trött nu efter allt spring på stan och en  sjukt underbar stund på bion.


Åh, jag minns att jag för ca 3 år när jag såg de första twilightfilmerna, så tänkte jag - tänk när den dagen kommer, då jag ser den sista twilight filmen, jag tänkte mig spänningen, men samtidigt sorgen efter att ha någonting att längta till, på samma sätt som till twilight.


Nu är dagen kommen! Känns lite sorligt faktiskt, men den var ju hur bra som helst! Haha nej jag skojar lite, men det var iaf så jag tänkte när jag var typ 10 haha. Vad är ni, team jacob eller edward? Edward for life här 

 

 



PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards