♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under december 2012

Av Zanni - 26 december 2012 16:52

 


Av Zanni - 26 december 2012 13:30

*Jag är världens snålaste när det gäller mina egna pengar, heh, fast jag är generös om det gäller mina vänner!


*Jag har svåra aggressionsproblem, vilket jag inte är speciellt stolt över. Men när jag blir, riktigt, riktigt arg är jag kapabel till vad som helst. Däremot får jag mycket hjälp av andra, så det blir bara bättre & bättre  


*Jag är en sån som alltid säger för mycket om mig själv, bloggen är en otroligt bra träning för att jag ska sluta med det faktiskt - eftersom jag har mitt namn och lite annat hemligt.


*Jag är en märkesbög, jaja jag erkänner.


*Jag HATAR min röst, den är så jävla äckligt ful. Usch!!


*Om jag skulle få välja två saker att ta med mig till en öde ö skulle det vara min mobil och morötter.


 



Av Zanni - 26 december 2012 11:45

 

Jag idag


Vad ska ni hitta på denna härliga jullovsdag snyggingar?.. Jag ska möta upp min fina bästavän i stan om en halvtimma för lite shopping och sen ska vi äntligen gå och se twilight haha! Väntat länge nu  Ikväll bär det av till mami för mini jul med alla syskon oså. Men underbar som jag är har jag fixat massa tidsinställda till er idag. PUSS



Av Zanni - 26 december 2012 11:21

Vaknade upp lite småsur och trött imorse - men det ändras rätt snabbt när jag loggar in på datorn och kollar bloggstatestiken, hade vääääärsta besökarrekordet igår! 234 stycken som varit inne och kollat min blogg, hur sjukt är inte det? 234 stycken i världen vet vem jag är  Sitter här och fet ler som en jävla idiot just nu, kan inte stoppa det! Är btw på för gott humör för att kunna bogga nu.. Vi tar dagens planer i nästan inlägg. 1000 pussar och kramar till er babes!

           

Av Zanni - 25 december 2012 15:34

Satan ett sånt bra humör jag är på idag! Det liksom sprudlar lycka i hela kroppen på mig! Beror kanske på att de va julafton igår, jag har fått världens bästa klappar och har lika många kvar att öpnna  Det ända som jag är arg på är att jag har hur mycket pengar som helst som vill bli upp shoppade, men allt är stängt idag. Fast de gör inte så mycket, ska på bio med pappisen ikväll och sen ska jag hem och kolla nya avsnitt av morden i sandhamn. Bra dag! 


 

Av Zanni - 25 december 2012 14:32

Eftersom det varit jul och allt nu så tänkte jag köra igång en liten tävling, typ som en extra julklapp till någon av mina läsare. Låter bra va?  Det jag lottar ut är ett hårstylingset, det är inget speciellt märke utan jag fick det när jag sålde jultidningar förra året. Nu har jag köpt nya locktänger så jag behöver inte denna längre, knappt använt det och det funkar hur bra som helst, lite lång uppvärmnings tid bara. Såhär ser reglerna ut:


1. Det ända du behöver göra är att skriva en komentar "Jag är med" + din mailadress eller annat sätt jag kan kontakta dig på. Efter det har du nu en lott när jag sen ska dra.


2. För att få större chans att vinna kan du länka mig + tävlingen i din blogg, då har du två lotter med i dragningen. Om det är ett extra bra inlägg, alltså med typ en bild eller så på mig så får du 3 eller fyra lotter med i dragningen. Förstår ni? Om inte så är det bara att fråga mig så svarar jag! 


När det är tillräckligt många som är med så kommer jag då lotta ut en vinnare, kontakar vinnaren och skickar paketet på posten! KÖR PÅ NU BABES!!

 

 



Av Zanni - 25 december 2012 13:50

Jag hade tänkt att jag skulle låta lite mogen och säga att jag tycker det bästa med julen är att få umgås med familjen, äta god mat och prata om allt som hör julen till. Men ska jag vara ärlig så tycker jag julklapparna är det bästa, det är ju liksom det man går och längtar efter hela dagen heh.. Som jag sa igår så älskar jag både lyckan hos andra när jag gett bort något, och lyckan i mig själv när jag får! Så lite mogen är jag ju ändå? ;) Det här fick jag av min bror & pappa igår iallafall, precis vad jag önskat mig! + iphone skal som inte hunnit komma än. Vad fick ni för någonting?

 

Väska från longchamp

  


Stickad tröja från gant och två blusar från Tommy Hilfiger








 Produkter från lush, pengar och biokort

         

Av Zanni - 25 december 2012 11:35

Känner mig rätt uppblåst av all mat igår, satt tänkte hemmaträna lite nu, ni vet dom där apparna jag tipsade om? Dom är grymma! :D Och ni som tror att jag försöker leka vuxen eller inte alls behöver träning när jag är så liten - så kan jag säga er att jag tränar för att jag behöver det för min kropp, jag har så mycket verk, speciellt i ryggen, och när jag tränar mår jag mycket bättre.


Godmorgon förresten!

 

 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards