♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under december 2012

Av Zanni - 30 december 2012 22:15

Hemma igen! Usch vad man är ute och ränner såhär på jullovet, mina fötter tar hårt på det, har ont hela tiden :( Jaja, livet är till för att levas, och jag tror det är detsamma med fötterna. HAHA, iallafall så har min dag varit super mysig. Jag och Anna gick runt nån timme på stan, hon letade nyårs kläder och jag shoppade loss på nagelavdelningen. Sen bjöd hon på fika på nancys, där satt vi tills det var helt tömt på folk och de stängde hehe..


Då gick vi hem till henne och bytte till pyjamas byxor och sen fortsatte vi hem till Maja. Vid 6 tiden hämta Mamut mig så åkte vi somsagt till min gudmor och mös lite där  Hoppas er dag också varit bra!

 

 

 

 

 

Av Zanni - 30 december 2012 20:58

Är hemma hos min gudmor och leker lite med hennes barn, man får ju passa på när man inte har några egna småsyskon. Bloggar mer när vi är hemma, körde bara på lite snabb update nu för att jag bloggar dåligt idag ;)


Av Zanni - 30 december 2012 14:03

Idag har jag på mig en gul kofta tillsamans me svarta jeans och snygga silversmycken. Såååå nu drar jag in till stan och träffar bästavän så ska vi kolla på lite outfits man kan ha på nyår imorgon. PUSS 


 


Av Zanni - 29 december 2012 18:57

Nu tycker jag att alla ska ta och kika in på min favorit brud & bästaväns blogg, nu när hon äntligen skaffat en liksom? Släng in en komentar också om du ändå är där!


klickaklickaklickaklicka ---> HÄR eller där --> nattstad.se/kamalamolnia

 


Av Zanni - 29 december 2012 18:34

Fyndade med mig dessa saker från stan igår! Hittade en jätte söt blus också som jag vart kär i, dock fanns den inte i rätt storlek så får leta i nån annan butik efter den :( Det här fick istället följa med som lite tröst, världens bästa mascaror, trosor och en söt pyjamas!


     


Av Zanni - 29 december 2012 16:55

Kamala tog en tidig buss hem imorse och sen drog jag ut på en liten ridtur, var så himla härligt i skogen idag, förutom att det var sjukt blött.. Mamma kom sen och körde hem mig, min bonuspappas bror var här nyss så jag satt och pratade lite med dom. Nu försöker jag få tag på nån som vill träffa mig ikväll, nån läsare kanske? Nej men jag behöver verkligen fler kompisar, borde finnas nån kompis-dejting sida. Ska skriva nån forever alone status på facebook och kolla om nån vill ses..


Bild på mig och fina Glirna 

 

Av Zanni - 28 december 2012 22:50

Just nu ligger vi i min stora säng med varsin skål glass och ska strax kolla gossip girl, FÖR FÖRSTA GÅNGEN I MITT LIV! Haha inte sådär lite efterbliven..  Kamala bloggade ju lite åt mig förut, så ni vet hur min dag sett ut! Iallafall så har badat värsta skumbadet och sen smörjt in oss med massa nice krämer o grejs sen vi kom hem aldrig luktat godare än nu hihi. Åh vad jag saknat min Kamala! 

 

 



Av Zanni - 28 december 2012 22:10

Kamala här, jag och zannipanni är vänner igen - vad som varit behöver vi inte bry oss om, men det är glömt nu.

Superskönt att ha min bestie tillbaka iallafall, har verkligen saknat`na. Vi kom iallafall hem för en stund sen,

har som sagt varit i stan oså, köpt lite småkrams, snackat massa girltalk och ätit taaacos. Så jäklans gott! 

Nu ska vi göra iordning ett bad, tända massa ljus och fixa ansiktsmask, gooooosigt. 

Ni får ha en superfin kväll allesammans, så bloggar nog zanni lite senare igen. PUSSS!

 


 


PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards