♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under december 2012

Av Zanni - 5 december 2012 13:49

Ja hurrni, bloggen har ju sett lite stökig osv ut de senaste dagarna, det är Saga som hållt på och arbetat med min nya design! Vad tycker ni, blev det bra eller? Jag är rätt nöjd faktsikt, men det är nog inte riktigt klart än tror jag  Blev lite vintrigare och "mognare" än den förra, ellerhur? Haha, men somsagt - vad tycker ni babes?


 

Av Zanni - 5 december 2012 13:00

Åh förlåt mig sötisar, orkade verkligen inte blogga någonting igår, blev superstressigt på morgonen och sen träffade jag Filippa, vi sov hos henne igår kväll! Så imorse skulle jag ta bussen från henne in till stan.. För det första är busshelvetet en kvart försenat, och sen när jag kommer fram till tåget så är tågen inställda - man ba, kulkulkuuuul. Sen har jag också en riktig verkdag så mamma hämtade mig och körde hem mig, så direkt när jag kom hem hoppa jag i ett varmt bad. Låg där i typ 2 timmar samdigt som jag kolla på film, hihi mys


 

     

Av Zanni - 3 december 2012 14:30

Någon av er frågade mig vem som var min förebild? Och jag har tänkt rätt mycket på det, har aldrig någonsin haft någon förebild faktiskt.. Vet ni varför? Jo, för om du har en förebild kommer du aldrig kunna bli nöjd - för du är du, och du kan inte försöka föreställa någon annan? Klart man måste få bli insperarad av andra, det är inte det jag menar  Men jag menar, om en 12-åring har Dessie, en vs-angel eller tillo med sin egen storasyster som förebild.. Ni kan ju tänka er hur det blir? Så om jag ska säga att jag har någon förbild, måste jag säga att det är jag själv! 


 

Av Zanni - 3 december 2012 11:45

Var ju och såg filmen bitchkram för inte så länge sen på bio.. Känner bara att jag måste tipsa om den här! En av de bästa ungdomsfilmer jag sett! Det handlar om en tjej, som precis tagit stundenten vars högsta önskan är att få åka till new york, nu när hon äntligen ska få det - missar hon planet, kan inte åka hem och så träffar hon en annan tjej så blir dom kompisar och gör massa saker ihop.. Medans hon då måste låtsas att hon är i new york, eftersom hon åkte dit för att skriva krönikor till sverige osv.. Äh, ni får se den som kommer ni fatta fett tips iaf!

 

Av Zanni - 3 december 2012 06:23

Jahapp, då var det måndag igen! Härligt härligt, dags att gå upp 5 varje morgon, får öronen dödade av allt tjat i skolan och sen dra hem. Wehå liksom, nejmen den har dagen kommer bli rätt bra ändå - ska träffa bästis Filippa efter skolan så det blir ju kul iaf, inte träffat henne på 2 veckor typ? Alledels för mycket :( Jag måste försöka komma ut och handla julklappar snart, inte alls långt kvar och man bör ju va ute i god tid.. Det löser sig, nu ska jag fixa lite frulle och kolla på julkalandern. Måndags-mys  


     


Av Zanni - 2 december 2012 19:54

Tur man har som har värsta proffsfotografen till bästavän, får 1000 nya bilder varje gång vi träffas  Extra fint var det ute i snön idag, julkänsla på högsta nivå.. Bjuder på lite bilder och finaste jullåten för att komma i ännu mer stämning, hihi!

       



Av Zanni - 2 december 2012 16:36

 Hade visst glömt bort hur skönt det var o bada, så tar ett till nu! Är ju ändå söndag och första advent, så det kan jag få unna mig ;) Sen blir det dags att julpynta hela huset, vad gör ni ikväll? Tagga skola imorrn typ, haha, PUSS

    


Av Zanni - 2 december 2012 15:02

Hej mina vänner, läget? Sitter med bästavän i sängen, glor tv och dricker varm choklad, 1 advent ju? Därför måste det va extra gos  Vi har varit ute och fotat lite i snön, vart grymt fina bilder, på Anna iaf! Mamma kommer hit och hämtar mig snart, hade tydligen tappat mitt busskort så vi måste hämta det, heh.. Sen ska vi hem och julpynta lite + tända första ljuset? Åh vad jag längtar till jul  Btw, valparna har vuxit aaaaasmycket.. Korvisarna!

 

 

 







PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards