♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under november 2012

Av Zanni - 9 november 2012 12:00

Fatta coolt om jag typ skulle filma mig själv under en vecka? På morgonen då jag vaknar, fixar mig, går till skolan, shoppar, planerar, sitter vid datan, kollar på tv, lagar mat, borstar tänderna är med kompisar osvosv.. Fick ideen imorse när jag vakna, sen ber man nån som kan film o grejer att klippa ihop en film av allt de där? OCH SÅ GÅR DET PÅ BIO - LIFE OF ZANNI ;) Hahah, okej kanske inte.. Men här på bloggen iaf! Vad skulle ni tro om det?


Ska försöka ordna det faktiskt, ännu roligare om typ 2 år när jag sitter och kollar tillbaka på min fjantiga rosa värld..  Nån som vet nåt pogram att klippa ihop film med btw?

     

Av Zanni - 9 november 2012 07:47

Godmorgon fredag, äntligen här hihi  Har galet bråttom, like usual.. Såååå bjuder på en videoblogg istället för massa text, berättar dagens planer och är hype för fredag.. Heh, pusss mina älsklingar!




Av Zanni - 8 november 2012 21:25

Vill ni ha en ny bortförklaring till den dåliga uppdatering nu igen eller? Haha nä, jag tror vi skippar det idag. Ska skärpa mig, men det är så sjukt mycket som händer jämt så de är svårt, fast kul att de händer grejer förstås, då blir ju dessutom bloggen intressantare när jag väl uppdaterar. Om man vill se det posetiva i allt menar jag ;) Nu är jag i alla fall hemma, var på zumban med bästisfästis idag.. Lika grymt som vanligt, och extra grymt med cheesburgarna efteråt, det är dom som gör min dag. Sad but true. Men vi planerade helgen lite också, kommer bli askul hiho.


JUSTE! Det är ju fredag redan imorgon, hahah det har jag glömt.. Gash vad skönt det ska bli  Åhhhh, älska livet just nu

   


Av Zanni - 8 november 2012 07:37

Godmorgon sötisar, jag somnade tillslut igår haha! Är dock väldigt trött nu, + värsta fuldagen men aja - idag blir det Zumba med Filippa också, bäääästa  Förresten, tack så himla mycket för alla era peppande komentarer på att jag inte får sluta.. Har besämt mig för att fortsätta, era ord var verkligen det jag behövde. Så nu kör vi igång igen, ska fixa ny design och allt sånt också! Låter de bra? Vi hörs då, PUSSSS


 

Av Zanni - 7 november 2012 23:11

Kan inte somna ikväll.. Åh vad jag hatar att ha de såhär, att alltid va sjukt trött. Blä, aja har iaf fixat en kopp varm mjölk med honung så hoppas de hjälper. Ska ta fula bilder med webbkameram också, heh, bästa underhållningen. Sover ni än, godnatt från mig iaf, puss! <3

Av Zanni - 7 november 2012 21:30

*Att vi tjejer ska vara så jäkla otrevliga mot varann, bitchblicka hit & dit hela tiden, överallt, åt vem som helst. Liksom, vad är grejen? Så himla tråkigt tycker jag, vi ska ju hålla ihop. Skärp er tjejer!


*Att jag är på väg att växa upp.. Trodde det skulle bli roligare och man skulle få fler möjligheter. Men det handlar ju bara om mer ansvar :(


*Barbie-dieten (alltså du bara får äta rosa saker) som den där tjejen från Ung & Bortskämd startat. Först trodde jag faktiskt hon drev, men nu har jag fattat att de inte är så haha - det sorligaste är ju att fler sönderblonderade tjejer börjar köra samma grej. Men visst, vill de ha hy full med acne, stripigt & fettigt hår, bli tjock osvosv, så är det ju perfekt! ;)


*Skvallerbloggar som bara går ut på att kränka våra fina storbloggare. Herremingud, vart är världen på väg. De är också människor.



Av Zanni - 7 november 2012 16:52

Tycker att ni alla ska ta och peppa på min snygga bestisfestis att blogga mer! För hon är grym, ny design har hon också fixat, superfin  En annan anledning till att läsa hennes blogg är att hon är en av de bästa existerande människorna, höh. Klicka HÄR, häääääär, HÄR eller kanske på bilden för att komma till bloggen! Nu ska vi få igång'na babes! 



 


Av Zanni - 7 november 2012 16:17

Jag har varit på ett toppen humör idag, gått runt leende hela tiden haha.. Vill bara säga det att, finaste en tjej kan göra är att le - så babes, le på som galningar så möts ni nog själva av ett leende  PUSS


PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards