♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under november 2012

Av Zanni - 1 november 2012 22:46

Vad gör ni? PUSS <3

Av Zanni - 1 november 2012 15:27

..Jo, jag ska faktiskt dra på kryssning med min favvis kusin Moa.. Hihi, är fett taggad! Ska bli sjukt kul verkligen, älskar kryssningar  Poolerna, barerna, taxfreen, resturangerna och allt de där.. Känns alltid så lyxigt tycker jag. Men yes - det är vad jag ska ikväll. Båten går halv 8 o så kommer vi tillbaka hit imorrn vid 6, då ska jag direkt till min farfar och käka middag. Har ingen lust att sitta framför skärmen hela dagen oså imorgon, så vi hörs sen när jag kommer hem? Lovar att ha massa bilder då också  Ha en grym kväll & da imorgon, för det kommer jag ha! Wehå, PUSSSSS

 


 




Av Zanni - 1 november 2012 15:15

Fick med mig det här igår - två par jeans från Carlings. Så sjukt sköna båda två, hehe, och jag behöver verkligen massa nya jeans.. Men dessa får duga just nu. Och sen en urgullig topp från Hollister, ska ha den på lördag.. Whoooppp ;) 


   



Av Zanni - 1 november 2012 13:22

Bjuder på lite bilder från igår.. Somsagt så fixade vi till oss här hos mig, drog ut och körde bus eller godis. Skitläskiga var vi, skrämde en dam så hon nästan kissa på sig. Hahaha, dock fick vi inget godis alls.. Men busa fick vi göra ;) 


Först är det Anna, hon är misshandlad hahah, Maja är en häxa, wäääh, och jag en pedofil/huligan. Läskigare får man leta efter, och ni får erkänna.. Visst ramla ni a stolen när ni såg bilderna?

       


Av Zanni - 1 november 2012 12:56

FINISAR! Saknat mig va? Jag har saknat er som sjutton, förlåtförlåt för att jag inte bloggade igår! Stressade hit & dit hela dagen, vi sov ju alla 3 hos Maja. Myste hela kvällen & natten, och snackade med världens sötaste killar på chatroullete hahah.. Garvat så mycket satt magrutorna växt en hel del  Men iaf, lite senare på dagen igår hämtade mamma mig och så åkte vi in mot sjukhuset. Får beskedet om jag har Skolios eller inte om några veckor. Skönt! Efteråt gick vi drottninggatan ner och shoppade lite, kan visa sen om ni vill? Hihi, sen käka vi snabbt och hämta upp brudarna igen. Dom sov hos mig här inatt, vi va ute igår och körde bus eller godis.. Visar bilder sen.


Lyckad kväll iaf, just nu sitter vi och äter lite mys frukost. Hihi, idag ska jag iväg också.. Berättar vart sen! Vad gör ni? 

     

 



PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards