♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under november 2012

Av Zanni - 19 november 2012 10:26

Fick den här söta grattis-bilden av en tjej i lördags då jag fyllde år, glömde bara visa den då. Åh älsklingar - ni anar inte vad glad jag blir, ni är världsbäst allihopa, även ni haters 


 

Av Zanni - 19 november 2012 10:08

Vad tycker ni om det jag babblar om? 




Av Zanni - 18 november 2012 19:55

Tjenis allihopa! Kom precis hem från Täby centrum, hängde på bästavän dit eftersom hon skulle köpa jacka, vi tänkte ju att vi skulle dra på bio också men de vart inte av, tar de nån kväll i veckan istället ;) Yes, vad har ni gjort idag då? Hoppas ni haft det toppen och fortsätter med det.. Nu måste jag skynda mig o sätta på mjukiskläder innan solsidan, hihi. PUSS


   

HAHA, Anna tog lite egopics typ 


 

Av Zanni - 18 november 2012 16:34

Påväg till Täby för o köpa jacka med bästis, wehå :*

Av Zanni - 18 november 2012 11:51

 Fett trist de känns nu när man inte fyller år längre :( Men hadde jätte trevligt igår, och så är det ju  tur att man får paket som inte är slut än hehe.. Har massa presentkort att uttnyttja, massa pengar att shoppa upp osv! Så jag är glad ändå  Iallafall så sitter jag i mitt "nya" rum här hos pappa, mami kommer hit sen så ska vi snacka om lite grejer.. Sätta upp regler och skit som vuxna bryr sig om ni vet? HAHA, sen ska jag ut och fira mig igen fast med lite kompisar idag. Bloggar mer då!


Bjuder på lite bilder från igår sålänge..

        




Av Zanni - 17 november 2012 14:01

Har fixat iordning mig och fått presenter från papi nu, asbra grejer så jag är jätte glad just nu! Ska visa allting sen babes  Iallafall så kommer gästerna hit snart. Ville bara visa min outfit för dagen - kör på en söt blus från Zara och vanliga svarta jeans från carlings! Vad tycks? Ska lägga till lite smycken så blir det perfekt! 


 

Av Zanni - 17 november 2012 08:48

Min fina familj kom å väckte mig med bullar, kakor, varm choklad, grädde och lite presenter. Världens bästa  Men jahaja, då var man äntligen tonåring. Wooop! Idag ska det firas med ännu mer släkt från papputs sida. Ska dra upp dit lite senare idag, måste packa ihop allt och käka nåt ordenligt först bara.


Åh, vad jag älskar att fylla år, värsta lyckoruset i hela kroppen. Tycker ni ska skriva grattis till mig i en komentar, då vore jag asglad hihi, PUSS 

   

Av Zanni - 16 november 2012 23:45

Haft ett superfint släktkalas här hemma ikväll, Anna och hennes mamma var också här. Vi har ätit massa gott & jag har fått massa presenter. Fast det egentligen är imorgon jag fyller år ;) Blir fest imorgon igen + att mami och min låtsaspappa kommer väcka mig tidigt imorgon eftersom han ska jobba. Så därför måste jag gå och knyta mig snart! Imorgon kan jag visa outfit, presenter osv? Så jäkla taggad! Tack alla som gjort den här dagen så grym, loveu all ♥


     

Jag hann bli kär ikväll också, seriöst, kär på riktigt. Det finns omöjligt något underbarare än den här lilla pojken.

    

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards