♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under november 2012

Av Zanni - 25 november 2012 20:36

Söndagsöndag - likadan varje gång, hur brukar era söndagar se ut? Mina är typ att sova ut, duscha, fixa och massa sånt, solsidan, äta, blogga, sova  Fast nu missade jag solsidan, så får kolla på datorn, puss sålänge!


Haha snygg, kvällens outfit liksom 

 

Av Zanni - 25 november 2012 20:06

Tjenisen, vad gör ni? Själv är jag hemma, har fixat lite i rummet och mina garderober innan jag satte mig för att blogga - vart har jag varit då? Jo, somsagt så tog jag bussen till tjejerna igår efter julbasaren. Juste, de glömde jag ju säga, var supermysigt där hihi, julkänsla på hög nivå  Iallafall, vi käkade en god middag hemma hos Anna med chokladmousse framför så mycket bättre till efterrätt! Vanlig helg för oss typ, haha, idag var vi och hälsa på gosevalparna igen hos Annas pappa, ska gifta mig med dom alla. Vi planerade lite inför vår nya ***** också, spännande huh? Ni kommer fatta sen 


Massa bilder har vi hunnit med att ta också, bjuder litt

     



Av Zanni - 25 november 2012 14:53

Av Zanni - 25 november 2012 14:28

Sorryborry för den dåliga uppdateringen hurrni, jag och mina favortiter hadde lite sleepover här igår natt, bara massa mys och snack <3 Men mer om det sen, eftersom jag inte hann svara på era frågor igår så tänkte jag ge er en sista chans att fråga saker nu - svarar ikväll eller imorgon. PUSS


 

Av Zanni - 24 november 2012 14:00

                       

Av Zanni - 24 november 2012 11:28

Ska åka ner till mamma och möta upp min fina bästis Filippa alldels snart, dom har sån här julbasar, adventsfest eller vad det nu heter på sin skola idag så jag ska komma och kolla. Det ska bli skitmysigt  Sen ska jag hem ikväll och ta det lungt, eller kolla om Anna vill göra nåt. Får se! Hoppas ni också har roliga planer idag, nu ska jag svara på era frågor innan jag sticker så håll utkik idag. PUSS


Två arkivbilder bjuder jag på, saknar mitt bruna fina hår ju.. 

   


Av Zanni - 23 november 2012 19:38




Kollade igenom lite bilder under tiden jag varit 12, den första är från min förra födelsedag, jäklar vad man förändras under bara ett år? Tycker jag iallafall, och inte bara utseendemässigt, utan jag själv vet att jag förändrats otroligt mycket på insidan. Något ni märkt i bloggen också? Ska göra mitt år som 13 åring riktigt grymt, det kan jag lova er 






November 2011-

   

December-

   


Januari 2012-  

Februari-  

Mars-        

April-     

Maj- 

   

Juni, åh bilden är tagen på skolavslutningsmorgonen..  

 

Juli, den bästa månaden i mitt liv-

Agusti-  

        

September-        

Oktober-

         

Och nu, november

           



Av Zanni - 23 november 2012 13:30

Fick det här tipset från Isabelles blogg så jag tänkte sprida det vidare till er  Om du inte har en våffeltång hemma så går det fortfarande att fixa riktigt snygga vågor - jo, du flätar håret i så många och "stora" flätor du vill ha, om du vill ha små lockar flätar du små, och tvärtom för stora. Sen är det bara att köra med plattången rätt över de, och om du inte har det heller så duger det att bara sova på dom - voolia du har skitsnygga lockar! Testade det själv igår och jäklar vad snyggt det blev 

 

 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards