♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under november 2012

Av Zanni - 27 november 2012 17:59

AAAH VA SPÄNNANDE! Nu är ju nya portkods avsnitten ute, längtat hela veckan ju ;) Har tagit fram lite chips och dip också, mys! Ska ni kolla eller?


 


Av Zanni - 27 november 2012 16:13

Ett steg närmare ett nytt rum nu, fixat en superfin julstjärna i fönstret, hittade den i nån liten butik på gögatan - den var rätt dyr men värt det tycker jag! Man får typ världens gosigos känsla när man kommer in i rummet, hehe. Visst är den mysig? 


 


Av Zanni - 27 november 2012 07:39

Okej, jag har ett stort jävla problem! Ingen aning om vad jag ska ha på mig idag, kan man verkligen ha en blå tröja på ett par svarta jeans? Blir det inte för lite färg? Mina svarta jeans är mina ända sköna jeans så jag pallar verkligen inte ha några andra. Vad ska jag ha istället? ÅH FML, HJÄLP MIG SNYGGINGAR :(:(:(


 

Av Zanni - 26 november 2012 17:57

Taco på en måndagkväll, inte dåligt! Var en lång och jobbig dag i skolan, verkdag osv. Fast vi kollade på magic mike på lunchen, hah busigt ;) Men åhh, Channing är ju bara fööööööör snygg. Heheh, jag mötte i varje fall upp pappa i stan vid 4-tiden sen, hittade en skitfin julstjärna förra helgen som vi gick och köpte idag. Så den är jag glad över, kan visa er en bild senare  MÅSTE hinna svara på frågestunden nu idagl, så vi får höras mer under kvällen! 


   



Av Zanni - 26 november 2012 14:15

Har skapat en ny kategori nu - gossips? Vore det kul om jag började lägga upp lite skvaller ibland, eller blir jag bara en fjortisstämplad provocerande minibloggare då? Haha, ni bestämmer!


Av Zanni - 26 november 2012 11:45

Här har vi en av de perfeka nyårsoutfitsen, iaf enligt mig - vad tycker ni? Klänning från bubbleroom, skor från jeffery campbell, läppstift från mac, örhängen från snö of sweden, nagellack eller kasnke lösnaglar från h&m? Allt det tillsamans med enkel skinnjacka blir ju hur snyggt som helst - gaaah! Säg till om jag ska tipsa om mer grejer till nyår


   

Av Zanni - 26 november 2012 07:40

Så skönt att gå upp tidigt tycker jag, slipper stressen och kan blogga en massa istället + att jag hiner ta bussen istället för tuben hehe  Men jaja, måndag nu igen då - whoop, jag är faktiskt taggad på den här veckan! Har kul planer nästan varje dag, och på onsdag är det utvecklingssamtal och hemstudiedag. Då kommer mami till stockholm så ska vi kolla bio och lite sånt ;) Ska försöka hålla bra uppdatering, låter som en nice vecka va? Ha de bäst idag, go måndag liksom? PUSS

 

 

    

Av Zanni - 26 november 2012 06:35

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards