♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under november 2012

Av Zanni - 21 november 2012 17:33

Fick med mig det här hem från h&m i måndags, lite småkraffs + en tröja. Visst var den söt, har fasnat för det här med "kragar" på tröjor, speciellt som glittrar hihi, supersnyggt ju! Dock vet jag inte riktigt vad man kan ha den till, svarta jeans och en massa smycken typ ;) Btw, tycker ni det är skabbigt med lösnaglar eller inte??



   




Av Zanni - 21 november 2012 16:47

Åh, nu börjar livet kännas trist och segt igen. Min födelsedag har redan varit och det är MÖRKT när jag går från skolan? Och samma när jag kommer dit också! Menmen, det är väl så sverige är - och jag älskar det här landet så ska väl inte klaga!  Är bara fett jobbigt att det känns som att klockan är 9 när den är 4 haha. Iaf, hemma från skolan nu! Var på sjukhuset imorse så därför bloggade jag inte. Idag i skolan vart jag iallafall fint välkommnad & grattat av Maggie som köpte pepparkaksdeg till mig som present, så det är vad som hänt idag. Vad har ni gjort?


 


Av Zanni - 20 november 2012 20:38

Nu när jag varit så duktig och pluggat hela dagen & handlat lampor till rummet tänkte jag koppla av lite. Ska fixa naglarna framför de nya avsnitten av porkod, najs! Köpt glass att äta efter maten också, då ska jag börja kolla på one three hill igen, eller prettylittle liars? Får se!  Imorgon börjar skolan igen, fast för mig blir det bara halvdag eftersom jag måste till sjukhuset först. Inte like nice men aja, that's life. Och juste, fortsätt ställa frågor i frågestunden, ska bli skitkul att svara på allt sen!!

 

 

Av Zanni - 20 november 2012 17:25

Tog en paus i pluggandet o drog till Ikea med papput. Kollar på lite snygga o stoooooora garderober till mig heheh.. Vad gör ni? ;)

Av Zanni - 20 november 2012 12:05

...som vanligt haha. Nejmen det är som jag sa igår, när jag pluggat klart så kan jag göra vad jag vill! Så kör på nån timme till nu. Har studiedag idag igen, så måste skynda mig innan hela dagen rinner iväg. PUSS


   

Av Zanni - 20 november 2012 08:24

Tjaaa snyggingar, Annaa häär mohoho.
Tänkte bara be er att klicka in på min blogg, lämna en kommentar eller 2. puss :D


HTTP://ANNASTJERN.BLOGG.SE

 

Av Zanni - 19 november 2012 15:00

Okej, nu kör jag äntligen på en liten frågestund bara för att jag varit så dålig på att blogga de senaste veckorna! Ni kan fråga exakt allt och jag är 100 % ärlig, skriv också gärna om jag ska svara i videoblogg eller komentar, GOOOOOOOO!!! 


(snodde bilden från google haha, o kan ju svara på en redan nu - nej jag är absolut inte känd!!)

Av Zanni - 19 november 2012 13:30

Har fått så himla mycket presenter de här dagarna så det räcker till nästa år haha.. Har ju inte visat en så gör det nu, blir det bra? Jag har ju redan fått min iPhone som var den bästa presenten hihi  


Men förutom det så fick jag flygbilljeter till spanien i vinter, lush-produkter, pengar, presentkort lite överallt, biokort, en bok, godis, victoria secret grejer (av bästavän hihi) nagelfix & två möbler till rummet. Så glad för allting, och när vi ställde upp möblerna vart de sjukt snyggt, eller vad tycker ni?


     





PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards