♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under november 2012

Av Zanni - 23 november 2012 11:00

Nu börjar det verkligen bli dags att fixa ny header! Har hittat en tjej som fixar och nu behöver jag bara berätta hur den ska s ut. Och det är ju lika mycket er blogg som min, så därför frågar jag er - hur vill ni att header ska se ut? Berätta så ska jag se till att den liknar era förslag och blir riktigt fin såklart! Tips på bilder jag ska ha med också? Tack på förhand älsklingar! 


     

Av Zanni - 23 november 2012 07:38

..Wehå, så jäkla skönt det ska bli med helg. Det känns som typ tisdag eftersom jag haft så mycket ledigt, men de gör det bara extra skönt ju ;) Får se vad som händer den här gången, om Anna inte hadde några planer drar vi och kollar twilight och har tjejkväll - hoppashoppas! Och ja, jag är världens största fan till twilight, jag har inget liv och är kär i Robert 

 


Nu ska jag till skolan och kämpa på de sista timmarna, kör bli snobbtröja och jeans hahah.. Är lite sådär flumm idag, känns bra. Ska svara på era frågor också, spännande.. 

 

Av Zanni - 22 november 2012 19:12

Massa att fixa ikväll - så hinner inte uppdatera! Har lite grejer på gång som kommer bli galet kul, ska ställa en viktig fråga till er imorrn, så glöm inte att kika in här då.. Ska svara på frågestunden imorgon bitti förresten, så vill ni fråga nåt är det nu som gäller. PUSS


 

Av Zanni - 22 november 2012 16:15

Nu är det ju faktiskt inte så långt kvar till jul, knappt en månad faktiskt, ååååh  Men förra året så hadde jag ett stort problem haha - jag hadde inte alls tänkt på outfit eller så, och även om man bara är hemma så är det ju lite kul att klä upp & fixa sig lite extra, ellerhur tjejer? Så jag har börjat kolla på lite redan nu - självklart röda ;) 


Så tänkte visa upp dom här och hoppas på att ge er lite mer insperation, du får alla till ett hyffsat bra pris, klicka på bilderna för att komma till plagget!

      

Om du är som jag och inte alls är så förtjust i att ha klänning så är dessa perfekta! Och kanske med en enkel svart kofta över, + svarta jeans? Drömoutfit!

                      


Av Zanni - 22 november 2012 13:30

Skitnöjd med mina nya naglar hihi, hela jag känner mig snygg bara mina naglar är fixade typ ;) Dock var det så längesen jag hadde långa naglar, känner mig lite handikappad hahah.. Men jaja, jag får vänja mig. Vad tycker ni? Hiss/diss åt fejknaglar?


 

Av Zanni - 22 november 2012 10:45

Efter mitt depp inlägg om att vintern suger igår så tänkte jag efter lite - och egentligen? Vintern är en väldigt mysig tid när man vant sig lite, allt ljus ute på gatorna, snö (om man har tur), julshopping, glada människor som rusar runt och shoppar julklappar, god mat, bakning, julpynt o allt sånt där. Hur mysigt är det inte? Passa på att mys extra mycket, för på sommar är man ju mer ute och ba kör, ni vet vad jag menar ;) 


Så dra hem ett gäng tjejkompisar,  köp riktigt mycket godis, kolla massa romatiska komedier, fixa naglar och ansiktsmasker på varann och snacka om allt och inget. Shoppa stora tröjor, mjukisdresser i glada färger, och kanske en värmefilt, hihi det är hur gosigt som helst. Ska köpa sån själv. Lycka till babes, feeet hiss till vinter! 

     




      

Av Zanni - 22 november 2012 07:37

Godmorgon sunshiens, börjar skit tidigt idag så måste rusa! Men slutar rätt tidigt så då får vi se vad som händer! Livet är tråkigt just och de händer ingenting.. Men tror de är bra för mig faktiskt, jag måste tagga ner och bara chilla. Komma ikapp mig själv typ  Glöm inte det babes, kroppen, tankarna och känslorna måste alltid vara "tillsammans". Ha en grym dag, PUSSSSS 


 

Av Zanni - 21 november 2012 18:05

 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards