♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under november 2012

Av Zanni - 11 november 2012 19:59

Gissa vad jag + typ resten av halva svenska folket ska göra nu? Haha, mysa upp mig i soffan framför solsidan såklart, gosigos, hela gänget gör mina söndagar..   Men yes, har nyss duschat och har bara en minut på mig att hämta b&j's innan det börjar, hiho. Vad gör ni? Btw.. Glömt hur jäkla skön min one piece är, kommer förfan bo i den i vinter!


 

Av Zanni - 11 november 2012 13:44

Vad gjorde ni igår babes? Jag hadde så sjukt kul med tjejerna satt jag orkade inte bry mig om bloggen hehe, men 1 mobilinlägg kom ju upp? Poäng till mig  Men somsagt så hadde vi askul, först skulle vi träffa några killar som Filippa och Elise kände, men det sket sig såklart så vi gick hem igen. Så låg vi och skrattade åt ingenting i flera timmar, tog bilder osvosv, ni vet? Flummiga brudar liksom  Idag så fixade jag frukost till oss, och så har vi bara slappat. Vanlig söndag typ,  och nu måste jag städa rummet, ska bli så skönt.. Vi hörs!


 


     





Av Zanni - 10 november 2012 20:00

Wehååå

Av Zanni - 10 november 2012 13:45

Jag är inget fan av one direction men den här låten tycker jag faktiskt är asbra hihi.. Och jag måste erkänna att alla 5 killarna är riktigt snygga  


Av Zanni - 10 november 2012 12:14

Godmorgon babys, sovit gott inatt? Vi hade en supermysig tjejkväll iallafall, och nu vakna vi runt 10 tiden - har hunnit käka frukost och göra mig iordning på den tiden. Ska springa ner till bussen strax, dagens planer blir att träffa Filippa & Elise. Vi sover hos Elise, vet inte vad vi ska hitta på? Men nåt kul blir det ju  Har bråttom nu så hinner inte blogga mer, men här har ni dagens outfit - enkelt och skönt hehe. Skriver senare idag, om inte så blir det dubbel update imorrn, är det chill? Hoppas, PUSS


   



Av Zanni - 9 november 2012 23:40

Tjo, läget finisar? Jag har det hur bra som helst, ligger brevid bästavän med massa godis omkring - livet är bra! Vi ska strax sätta på alla avsnitt av portkod 1321 och ta fram våra Benn & Jerry's, myspyskväll  Vad gör ni? Btw, visst har jag hållt rätt bra update idag? Haft fullt upp men ändå hängt med, wehå.. Dock såg jag nu hur långa alla inlägg var, tycker ni också de är för långa eller? Säg till så ska jag tänka mer på det, vi hörs imorrn eller nåt. Kramis ♥

 

 

 

 

'


Av Zanni - 9 november 2012 17:45

Som ni säkert redan vet så fyller jag 13 år om 1 vecka.. Weeehå, längtar galet mycket, det kommer bli awesome  Ska fira med familj och släkt samma helg, och nästa kör vi på med kompisar. Och önskelistan är lång, det var nån som ville se hur den såg ut.. Så yes, egentligen har jag ju redan fått min födelsedagspresent - alltså min iPhone 4s 


 Men annars önskar jag mig bara pengar, dyra produkter *blink*, kläder, weekend göteborg, en sjukt skön tröja från gant & sprutgrädde HAHA! Sprutgrädde är det bästa jag vet, men mina föräldrar hatar det, så passar på när jag fyller år 

       


     


Av Zanni - 9 november 2012 14:15

En liten sötnos undrade ifall jag inte kunde ge tips på lite snygga väskor till bra priser - självklart jag jag det! Blir så glad när ni kommer med förslag eller frågor, fortsätt så  Men iaf, snyggaste väskorna enligt med är de från märket Vezzano.. Sjukt enkla, passar till allt + man kan ha den på olika sätt, ni kommer fatta när ni provar. Och så priset då, 399 för den mindre & 499 för den större, det är rätt bra för en väska ändå? ;) De finns i brunt och svart (har båda hiho) på accent. Där har dom en massa andra snygga budget väskor också. Bra va? Hoppas de här va till nån hjälp iaf, ska lägga in väskor + annat min lovebasket senare också.. Looovar!

 

 

     

 

 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards