♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under november 2012

Av Zanni - 5 november 2012 06:54

Helvetesskitbläää på allt idag. Uschusch, haft en hemsk natt, hinner inte blogga som jag lovat nu. Vi hörs senare istället, och dubbelt så bra med update imorrn? Yeees, PUSS


 

Av Zanni - 4 november 2012 19:57

Har dragit på mig min rosa mjukisdress och ska krypa upp i soffan framför solsidan och vänta på äppelpaj som mami gör åt mig  Sen blir det massa söndags fix - långdusch, nagelfix, städa rummet och planera min vecka. Bloggar mer sen babes, vad gör ni förresten? 


 

Av Zanni - 4 november 2012 17:46

Söndag idag då, hur känns det tycker ni, skola ocha allt imorrn ju?! Känns rätt bra för mig faktiskt, behövde höstlovet för att chilla och bara tänka för mig själv, så det är därför uppdateringen varit så dålig. Men nu ska det bli ändring på det minsann! Jag har bara fokuserat på sånt jag älskar under lovet, haft galet kul hela tiden och inte tänkt så mycket på  bloggen - men nu är jag sjukt taggad igen! Ska ta bloggen till en nivå högre nu, mer & bättre bilder, fler inlägg, mer personliga saker om mig osv, hur låter det hurrni? 


        






Av Zanni - 4 november 2012 16:30

Som jag sa så glömde vi helt bort att ta bilder på outfitsen innan alla kom.. Men en liten mobilbild hittade jag - hadde på mi g vita jeans från Vero Moda & toppen jag köpte i onsdags + lite snygga armband på det. Vad tycker ni? Kände mig helt okej faktikst hihi, det är ju jäkligt snyggt med vita jeans alltså? ;)


 

Av Zanni - 4 november 2012 14:44

Trötttjej.se här.. Vi hadde verkligen grymt kul hos Maja igår, tror vi va typ 30 pers eller nåt sånt? Vi dansade såklart, snackade runt med alla, lärde känna lite nytt folk också, askul! Blev lite snurrig ett tag men de gick över snabbt, kanske inte så konstigt eftersom musiken var på högsta och jag hadde käkat hur mycket som helst haha? Yolo eller vad man ska säga, HAHA  Jag hadde iallafall sjukt roligt hela kvällen, även fast de va lite jobbigt mot slutet o skit.. Men de är glömt nu! 


Hur hadde ni det igår? Vet att uppdateringen varit megakass under lovet, ska ta upp de senare ikväll.. Så bjuder på lite bilder så länge, glömde helt bort att ta med systemisen, men dessa får duga. PUSS

 

    

 




Av Zanni - 3 november 2012 15:50

Tänkte visa er vad jag fick med mig hem från båten.. Mest godis förstås, fast de var mycket mer än på bilderna, haha de mesta ligger i min mage  Men lite har jag kvar + den nya Juicy Couture parfymen, åååh gud så himla underbar. Vart kär vid första ögonkastet, iaf för flaskan heheh.. Så det är ett grymt parfym tips också, finns det nåt fräschare än när andra luktar gott? Lätt värd pengarna ;) 


   

Av Zanni - 3 november 2012 13:57

Säger godmorgon till er nu! Efter mitt förra inlägg som somnade jag om hehe.. Man blir trött av kryssning ju? Men nu är jag vaken, och det är LÖRDAG! Ikväll blir det paaaaaartyyyyy hos Maja, så jääääkla taggad, helt galet grymt kommer de bli alltså ;) Så ska upp ur sängen och duscha och fixa mig lite, sen ska vi fixa oss ordenligt hos Maja innan alla kommer. Kan visa outfit oså sen om ni vill? Hihi


 



Av Zanni - 3 november 2012 11:00

Haft 2 galet bra dagar på båten med Moa, åh vad jag älskar kryssningar  Vi två hadde en egen hytt, och gissa hur den såg ut efter 2 timmar? Haha full med kläder, smink o annat - så som det ska vara om man är tjej typ! Nejmen, vad gjorde vi egentligen? Spelade såklart bort flera 100, ett måste om man är på kryssning ju? Drack massa goda drinkar, shoppade.. eller ah, om det kallas shopping att köpa godis så? Och maten, seriöst, det var ett himmelrike.. Hur mycket gott som helst, åt tills jag sprack varjde måltid. Alla satt väl där o glodde på mig, så som jag gluffsa i mig hahah.. Båten hadde en sjukt mysig pool också, så där hängde vi en del ;) 


De sista timmarna var dock inte lika roliga, kändes så depp att behöva gå av sen. Fast lite skönt var det att få kliva i land ändå.. Åkte direkt hem till farfar efter jag klivit av, han bjöd nämligen på krabba hos sig. Heh, inte de mysigaste jag ätit om jag säger så. Men det funka! Men det var trevligt att träffa släkten 


Här kommer lite bilder som jag lovat också, inte världsbäst eftersom de är tagna med luren.. Hoppas de duger!

 

           

         

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards