♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under november 2012

Av Zanni - 16 november 2012 13:51

   Städa rummet + alla garderober och hyllor med produkter!

  Låååång dusch, fixa egen hårinpackning & ansiktskmask, kan berätta "recepten" sen om ni vill?  

 Välja kläder & fixa till naglarna, fransk manikyr som vanligt - frääääscht!

 Hjälpa mami med det sista innan alla gäster kommer





Av Zanni - 16 november 2012 11:34

Godmorgon bästa ni, eller godmorgon kanske jag inte ska säga, de flesta är väl i skolan idag? Jag själv kände att jag behövde stanna hemma idag, vi jobbar bara på teatern och jag är klar med allt mitt "jobb" så det blir rätt onödigt att åka dit 1 timme, va där 3 och sen tillbaka hem en timme! Ni fattar nog  Så tog sovmorgon istället och gick en lång prommis med Pontus. Skönt att komma ut!


 Iallafall! Imorrn fyller ju jag år,så ikväll har vi bjudit hem en maaaassa folk som ska fira mig hihi, Det börjar 6 satt jag har en del att fixa nu! Börjar med en dusch så hörs vi sen, PUSS     


Av Zanni - 15 november 2012 07:41

Åååååh, statestiken har sjunkit med typ 50 besökare sen igår! Förlåt för att bloggen varit så extremt jävla pisstråkig på senaste tiden, jag SKA rycka upp mig! Vet att jag sagt de 1000 gånger, men jag hinner liksom knappt. Vet precis vad det är som behövs, det är den där "gnistan" jag hadde för nån måndad sen, hadde så många ideer! Hjälp mig med  lite nu, så jag får insperation till ännu mer. Lovar att bloggen blir dubbelt så bra då, okej? Koooom igen 


Nu - skola, PUSS

 

Av Zanni - 14 november 2012 21:30

Ska sova snart, fett trött. Imorgon blir en grym dag med bästis Filippa, zumba o grejer ni vet?  Uuuntz. Haha nejmen, godnatt!


Åh, saknar den här kvällen, så mysigt 

 

Av Zanni - 14 november 2012 16:00

Sett att väldigt många börjat kolla på portkod1321 nu, själv började jag kolla på det efter att jag blev totalt kär i låten "Luckiest girl". Men iallafall så är serien grym den med - ett stort tips måste jag säga  Det ända som suger är att avsnitten inte ens är en kvart långa, så får man gå resten av veckan och vänta.. Menmen, den som väntar på nåt gott väntar aldrig förlänge!


 

Av Zanni - 14 november 2012 14:15

Har blivit så trött på att bara fotta med mobilen nu,ni också va? Känner att de är läge att fixa ny kamera, har i och för sig en, men den har jag tröttnat på haha. Vet ni några bra kameror? Kikat massor på en systemis och det vore ju jäkligt nice, så skriv gärna om ni vet några lite billigare systemkameror! Anna har ju en galet bra kamera, men den är så dyr så det kommer inte på frågan. Har inte dom pengarna liksom.


Men nu till födelsedagen och jul ska jag spara ihop, såååå hjälp mig med tips på bra kameror. Ni får en fet länk var då, PUSS

 

Av Zanni - 14 november 2012 12:30

 

Nu när Justin & Selena gjort slut ryktas det att Selena inte bara gjorde slut på grund av nakenbilderna, utan även för att han är gay? Tror ni det kan stämma? Inte jag om jag ska vara ärlig haha. Tror nästan jag är en liten beiliber där inne, han är ju sååååå snygg ;)

Av Zanni - 14 november 2012 07:09

Yäääääy, onsdag nu igen! Min favorit dag, två dagar kvar till fredag + sovmorgon. Idag blir det extra lungt också eftersom vi bara har drama den här veckan, och idag ska vi jobba på en teater och fixa där. Asnice att hålla på med kläder också, vi gör typ ingenting heller hahah. Slippar spanskan i varje fall, min lärare hatar mig..  Btw, så är det rätt sorligt att jag är så kass på spanska. Halva min släkt pratar ju det, eftersom halva min släkt är från costa rica haha. Och sen kommer jag o ba fattar ingenting, skoooj ;)

 

Ha en fin dag nu, tänk på mig för.. OM TRE DAGAR BLIR JAG TRETTON!!!!!

Ha  

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards