♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under november 2012

Av Zanni - 7 november 2012 08:12

Tack för alla galet fina komentarer älsklingar, ni är så underbara! Tror nog jag fortsätter ett tag nu, känns som att energikällan för bloggen börjar fyllas på haha..;) Så yes - min morgon startades med att mami kom in med frukost på sängen, i och för sig 2 timmar försent men aja fick fixa mig i racerfart till en massa underbar Håkan musik. Lovely! Nu ska jag strax till skolan, klara timmarna där och sen får vi se?.. Har ni några planer? Hehe, ha en toppen dag i varje fall, sprid leenden! PUSS 


Idag är jag förresten gul, härlig färg huh? Hihi

 

Av Zanni - 6 november 2012 21:59

Så sjukt trött nu så säger godnatt.. Duschade precis och kollade sen igenom nya komentarer, där fick jag ett stort leende  Tack för alla fina ord sötisar, värmer verkligen! Sov så gott nu också, PUSS 

 

 

Av Zanni - 6 november 2012 20:59

Vet ni? Jag har haft en tanke på att lägga ner bloggen ett rätt bra tag nu faktiskt.. Det känns inge bra heller. Jag vill ju blogga, jag älskar det. Men det är sån jäkla press ska ni veta, jag iallafall, mår DÅLIGT när jag inte bloggar. Det är ju inte heller bra? Men jag vet inte, det känns rätt "dött" för mig just nu också., Ni är inte så aktiva eller vad man ska säga, och då hittar inte jag nån insperation. Ni kanske fattar hur jag menar!


Jag vill i varje fall få höra lite åskikter av er nu. Jag har inte sagt att jag ska lägga ner, bara att jag har tanken. Men vad skulle ni tycka om det? Vill ni att jag är kvar? Varför? Kan ni ge mig lite feedback och tips? Det skulle vara grymt, fortsätter som vanligt nu ett tag.. Men får se vad som händer sen. Berätta nu hurrni, ska jag va kvar, eller inget mer zanni of sweden? :O Behöver hitta tillbaka o känna nån mening ifall de ska funka, tror ni fattar faktiskt!


 

 

 

 



Av Zanni - 6 november 2012 18:54

Och så var vi här igen, ledsen för att jag inte bloggat någonting idag älsklingar! Vart skitstressigt imorse och jag försov satt hoppas ni förstår :( Nu sitter jag iallafall hemma i sängen med en kopp choklad & massa grädde till, hihi mysis! Var en chill dag i skolan också, drog hem direkt efter.. Dock tog de ett tag på grund av alla förseningar, fan vad jag längtar tills vi ***** alltså ;) Mer om de senare! Bjuder på två snygga bilder från dagen medans jag hoppar in i duschen, mer update sen! 


   

Av Zanni - 6 november 2012 18:01

 

Av Zanni - 5 november 2012 21:12

Fett chill dag i skolan, eller ah, hela veckan kommer vara såhär eftersom 8an & 9an har prao så är resten av klasserna kvar ensamma på skolan. Iaf så började vi dagen med en långfilm, sen lunch, jag och Maggie drog ner till Ica istället och köpte lite choklad hehe.. Sen var det bara slöjd och slut. Soft huh?  Jag veeet att jag lovade att komma igång idag men nu vart det inte så, hela natten var hemsk så jag orkade helt enkelt inte idag. Men förhoppningsvis imorgon, okej?


Goooood, o juste - har ni haft en fin måndag mina älsklingar? Gjort nåt kul kanske? Aja, jag drog nyss på mig myskläder och ska krypa upp i soffan framför nån film. Standard kväll typ 

    


Av Zanni - 5 november 2012 13:15

Vilken är er favorit av dessa 6 outfits? Tror nog att min är 4, enkelt är snyggt  Men komentera gärna vilken ni gillar mest, alltid så kul att få höra era åsikter.. Och om ni har en blogg, skriv den i samma komentar så lovar jag att länka den här i min blogg! Hihi, och en sista fråga, ska jag göra sånna collage med outfits oftare, tycker ni det är kul? Vill veta, puss!

 

   



PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards