♥ Zanni Of Sweden

Alla inlägg under november 2012

Av Zanni - 13 november 2012 21:16

Åhh vad skönt, har bara en del kvar i pluggandet nu.. Men de fixar jag snabbt imorgon, känns så skönt att gå och lägga mig nu, somna stolt liksom  Ska bara kolla klart på det här avsnittet av portkod1321 innan jag sover, har lite benn&jerrys och te till det också.. Mysigt som alltid hos mig. Hihi, säger godnatt nu också, dröm om mig! 


 

Av Zanni - 13 november 2012 18:49

Haha ja ni, vad tror ni jag ska hitta på nu? Plugga såklart :( Men efter den här uppgiften är jag klar med allt för den här veckan - så det tänkte jag fira med suuuuper uppdatering, vad tror ni om det? Har iallafall varit med mina favorit tjejer idag, kan visa lite bilder sen? Puss!

Av Zanni - 13 november 2012 11:30

Har typ 3 tusen citat jag älskar, men av alla de så är det nog bara tre som verkligen "betyder" är dessa, var nån som frågade precis det här, så det är därför jag lägger ut de  


"When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you’ve got a thousands reasons to smile"

 

"Don't mistake my kindness for weakness. Bitch, I will fuck you up."

 

"Whatever life gives you, even if it hurts you, just be strong and act like you always do. Because strong walls just shake but never collapse"

 

 

Av Zanni - 13 november 2012 07:56

Påväg till da sköl nu. Vi har typ så här "drama-vecka" just nu. Vi har skrivit en pjäs tillsammans, och nu är det allt de ändra som måste fixas. Typ som kläder, de jobbar jag med hihi ;) Yes, men vi får höras senare.. Hatar att blogga med telen, PUSS

Av Zanni - 12 november 2012 20:28

Tjaaaa alla fina bloggläsare, världens tröttaste tjej bakom skärmen här nu. Direkt efter skolan åkte jag in till Mammas skola för att jobba med en viktig uppgift i skolan i deras verkstad, köpte med mig lite mat från thaien först också ;) Men iallafall så känns det jätte skönt att ha det gjort, imorgon blir det en till plugg-dag innan jag kan slappna av och tagga helgen, SOM 13-ÅRING! Fan vad jag längtar hihi! Imorgon ska jag verkligen köra på med en massa uppdatering, troooor jag hehe.. Ni får hoppas på det bästa iallafall  


Bjuder på lite bilder från min dag, ni ser ju halva min outfit där också, men förutom det där så hadde jag bara ljusa jens. Visst är tröjan snygg? Snott den av filippa!

     


  


Av Zanni - 12 november 2012 07:21

Jävla skit iPhone som inte väcker mig. Ååh försov mig idag igen :( Såååå har fixat mig nu på nån timme, måste rusa iväg från datorn nu ner till bilen o så kör mami mig. Efter skolan idag blir det bara en massa plugg, kul va? Heh, ha en grym måndag! Snart kommer ju en ny grym helg? PUSSSS


 


Av Zanni - 11 november 2012 21:58

 

PRESENTATION


Tjenis & välkommna till min tjejblogg! Jag är en galen brud på 13 vintrar, tro det eller ej, men en sån liten skitunge är jag. Här i bloggen får ni följa med i min vardag som inehåller lite allt möjligt - skola, vänner, party, shopping, det rull

   

   

SÖK I BLOGGEN

NI FRÅGAR, JAG SVARAR


Bloggextra.se

MIN LOVEBASKET

SENAST SKRIVET

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR


Ovido - Quiz & Flashcards